P
parafinoksen
Gjest
Nu får ni köra som nån jäkla rörpulare!
Litt morsomt det der, da fatterns første bil var en Lloyd Aleksander (smørgul). Jeg har fortsatt et minne fra den, selv om det var lenge før jeg var en flue i AfrikaNu får ni köra som nån jäkla rörpulare!
Bare å bruke, den er ferdig innspiltKan bare returnere med takk for kabelen som kom i postkassen i dag
PS: Jeg står ved det jeg har sagt/lovet serruBare å bruke, den er ferdig innspilt
Det er bare en avledningsmanøver.Ingen fare, tror @motoren skal på pub i helgen
Det skal vi ikke se bort i fra.Det er bare en avledningsmanøver.
Jeg ble med på et sted med line-dance i USA. Måtte drikke meg så dritings at jeg hadde en unnskyldning for å bli sittende.Å, jeg vet dere har lyst!
Pøh, jeg er i kontakt med både min indre råner og redneck, men line-dance……der går grensen!Ikke prøv deg... du har både en indre råner og ditto redneck som verker etter å få vise seg frem...
Vel... fortsatt langt igjen til fugledansen og ballongdansenDet kan jeg godt forstå karmana, ser virkelig dumt ut
mvh
Joda du er nok inne på noe der sluketVel... fortsatt langt igjen til fugledansen og ballongdansen
Ikke hør på ham, motoren! Julebord, slipset som pannebånd og buksa på knærne………knuser line-dance så det holder !Vel... fortsatt langt igjen til fugledansen og ballongdansen
De het først Nöjesmaskinen og senere NöjesmassakerenNøjesmassakren...?
Annen svensk humor her, hva med denne?Er på YT også. Sven Melander, Carl Åke Cederhøk, Janne Carlson etc. - fantastiske svenske humorister som burde blitt adlet!
RIP
Dette liker du men kassetter av Roger Plystregutt vil du ikke ha??Makan.....Man kan mene mye om C&W, men det har kommet mange uforglemmelige låter fra den kanten. Nå er jeg ingen "kjenner" av sjangeren, men Dolly Parton, Kenny Rogers, Charlie Rich, Willie Nelson, Patsy Cline, osv osv osv har levert musikk som står som bautaer i musikkhistorien. Derfor er det på sin plass å ha disse med i kassettsamlingen. Det er en låt som kommer opp i bakhodet, de gangene C&W nevnes og det er Charlie Rich sin låt - The most beautiful girl in the world. Her i en video fra 1973
Og ja, jeg liker mye annen musikk enn bare Smooth Jazz!
like spennende som en gjeng med folk fra Peru på Karl Johan med PanfløyterDette liker du men kassetter av Roger Plystregutt vil du ikke ha??Makan.....
Kan så være men mannen kan plystrelike spennende som en gjeng med folk fra Peru på Karl Johan med Panfløyter
Heldigvis