TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Det er kveld her i kassetthelvete, men husk å nyte musikken og ikke anlegget. God natt herfra!
Du har meget god smak mr.!
Joa, men swingoljen har liksom ikke tatt tak enda.Jeg synes du er nokså beskjeden på egne vegne. Jeg er nokså sikker på at det anlegget hadde fått bra skussmål i Stereophile.
Det er muligens litt annerledes stilt mht kaffen.
Kvelden er ennu ung.Joa, men swingoljen har liksom ikke tatt tak enda.
Jeg har hatt skjitpraten min på trykk i Fidelity, kan derfor kalles besserwisser og ….. svossjh!!! Derrr er anlegget velsignet.Litt musikk i tidlige kvelden, selv om suben ikke står plassert i senter, kablene ikke er av rette merket, øllet ikke er fra rette bryggeri, anlegget ikke er velsignet fra hverken Stereophile eller andre besserwissere, kaffen er laget på ekskrementer fra bengalsk kenguru høstet på persisk teppe i motvind en mandag i oktober før pandemien. Det er bare å lene seg tilbake, være seg selv, gi blaffen i det meste. Musikk fra da jeg var kun fem år. I hippiens år 1968. Er det rart man har blitt som man en gang burde ha vært, eller enda bedre!?
Fjeld selv svarte, vet du. Selv om han ikke jobber på verkstedet lenger – hyggeligste karen på jord, altså. Han kjente ikke til den modellen og anbefalte meg å kontakte Hornaas Musikk i Oslo. Det var jo de som sto for Rayhorn-gitarene i sin tid. Hadde glemt den butikken, jeg, så de burde selvsagt vært de første jeg kontaktet. Vel, e-post med bilder er sendt til dem også, så da får vi se. Spennende, dette her.Jeg har i alle fall sendt en e-post til Øivin Fjeld Gitarverksted. Der får de inn alt mulig av nye og gamle gitarer, og de har peil. Nå er vel Fjeld selv gått av med pensjon, men han lusker nok i buskene, kjenner jeg han rett Jeg spurte om de eventuelt kunne formidle kontakt til noen som muligens kan sitte på informasjon.
jeg har gått over til Limegrønn One Cup Moccamaster må vite, for den er så veldig mye mer miljøvennlig og faktisk kjøpt brukt av en profilert SV politiker fra Oslo på Finn. Filtere får du kjøpt på Power eller ElkjøpJeg har hatt skjitpraten min på trykk i Fidelity, kan derfor kalles besserwisser og ….. svossjh!!! Derrr er anlegget velsignet.
Dessuten har jeg også en blå Moccamaster Cup One Hvor kjøper du kaffefilter som passer, forresten?
mvh
Ska sei! Jeg skulle kjøpe et par solbriller av en profilert politiker, men det gikk skjit.jeg har gått over til Limegrønn One Cup Moccamaster må vite, for den er så veldig mye mer miljøvennlig og faktisk kjøpt brukt av en profilert SV politiker fra Oslo på Finn. Filtere får du kjøpt på Power eller Elkjøp
Hold brillan...Ska sei! Jeg skulle kjøpe et par solbriller av en profilert politiker, men det gikk skjit.
Takk, jeg skal sjekke på Power og Elkjøp. Begynner å bli lei av å klippe vanlige filter ned til rett størrelse. Ikke er det miljøvennlig heller.
mvh
Sist jeg kjøpte, kostet de kr 29,- hos Jernia.no. Fikk dem i posten dagen etter.Ska sei! Jeg skulle kjøpe et par solbriller av en profilert politiker, men det gikk skjit. F
Takk, jeg skal sjekke på Power og Elkjøp. Begynner å bli lei av å klippe vanlige filter ned til rett størrelse. Ikke er det miljøvennlig heller.
mvh
Her er desverre erfaringene med PN veldig dårlig. Helt Hjem, fungerer derimot utmerket.Jeg har litt annen erfaring med PostNord enn deg. Bruker du Helthjem (eller hva det heter)? Jeg har solgt mye den siste tiden og levert på post i butikk (også for kjøper). Mener bestemt at det har vært speed and service på det meste. Hadde et uhell her før helgen hvor en Eagles boks hadde fått juling i forsendelsen. På det aksepterte PostNord raskt mitt forslag til kompensasjon for skaden
Hadde det, men det så rotete ut. Kanskje du vet innspillingstiden for disse metallskinnene?4 små stumper kabel (som du sikkert har liggende) hadde gjort det samme, kanskje med
bedre forbinnelse