TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Finn 128Bare 10 ????
Jeg har da 100 på både Ebay & Discogs
Ebay 305
HifiSentralen 270
Discogs 0
Tinder 0
Finn 128Bare 10 ????
Jeg har da 100 på både Ebay & Discogs
Jeg mente ikke anntall kjøp... men Rating i %.Finn 128
Ebay 305
HifiSentralen 270
Discogs 0
Tinder 0
Sikkert ikke umulig!Jeg mente ikke anntall kjøp... men Rating i %.
Kann mann ha "kjøp" på Tinder??
Det var kompisen min og jeg som skulle ut og fly. Jeg hadde med to par hodetelefoner, 1 par Amadeus ANCHP og 1 par BOSE QC 35 og det var ganske så stor forskjell på hvordan de dempet støyen ombord. Amadeusene var best på lydgjengivelse, mens Bosene var best på støydemping. Personlig synes jeg det blir for mye bass i Bosene, på grensen til slitsomt. Har man Volvo Amazon, Ford Granada eller senket 3 serie BMW, er det sikkert innafor, men for en delvis audiofil, så blir det for mye.En bekjent skal ut på reise og da med fly. Jeg har tilbydt at hen kan låne mine støydempende hodetelefoner, Spørsmålet er da; Er det noe poeng å benytte støydempende hodetelefoner på fly eller er det bortkastet "energi"? Hodetelefonene er av typen Bose QC 35.
Har full kontroll på mitt alkoholkonsum, så den kan adresseres andre steder enn i min trådPå tide å roe seg....
Vis vedlegget 997219
Det samme opplevde jeg , kjøper forhåndsbetalte cd spiller og ga rating på 7 og hentet den 3 måneder etterpå . Han kom kjørende fra Stavanger i går og det første han gjør er å låne toalettet , tar med seg spilleren og går . Oppdager da piss på baderomsgulvet. Mye søppel på FinnJeg lurer egentlig på hvorfor jeg bare fikk 8,3 i poeng fra selger, da jeg svarte på annonsen 2 min etter den dukket opp på Finn og dessuten Vippset selger så fort jeg fikk oppgitt nr. Hva kunne jeg gjort bedre? Betalt mer, hentet pakken fortere eller noe helt annet? Makan til møkkakjerring!
Skulle vært anmeldt slike. De bidre dessuten gått 10 ny år på skolen for å lære hvordan man oppfører deg. Tipper dusten kjørte batteribil av et visst merke!Det samme opplevde jeg , kjøper forhåndsbetalte cd spiller og ga rating på 7 og hentet den 3 måneder etterpå . Han kom kjørende fra Stavanger i går og det første han gjør er å låne toalettet , tar med seg spilleren og går . Oppdager da piss på baderomsgulvet. Mye søppel på Finn
Nei, da jeg er ikke "der" om du skjønnerTok du det seriøst?
Hæ pleier ikke dere å pisse på gulvet hos fremmede folk? Det betyr "takk for handelen" på stavangersk...Det samme opplevde jeg , kjøper forhåndsbetalte cd spiller og ga rating på 7 og hentet den 3 måneder etterpå . Han kom kjørende fra Stavanger i går og det første han gjør er å låne toalettet , tar med seg spilleren og går . Oppdager da piss på baderomsgulvet. Mye søppel på Finn
Hadde det ikke vært for at han var omtrent 75 år så hadde jeg løpt etter han , sikkert noe prostata problemer neste gang jeg selger noe får de ta imot varene uten for døraSkulle vært anmeldt slike. De bidre dessuten gått 10 ny år på skolen for å lære hvordan man oppfører deg. Tipper dusten kjørte batteribil av et visst merke!
Stavanger-lada = Tesla?Tipper dusten kjørte batteribil av et visst merke!
Jeg tror det blir mer satsing på el motor kombinert med hydrogen.Går over til el-bil når jeg må. Ikke før.
Har full kontroll på mitt alkoholkonsum, så den kan adresseres andre steder enn i min tråd
Jeg husker faktisk ikke. Noen små sorte tror jeg.Stemmer, var det Concept 1 du hadde? Jeg bruker dem så og si daglig. De henger høyt oppe som Atmos-høyttalere. Fungerer meget bra.
Vis vedlegget 997331
Hvis de var veldig små så er det nok Dali Zensor 1Jeg husker faktisk ikke. Noen små sorte tror jeg.
Får gå opp og se senere i dag, om jeg gidderHvis de var veldig små så er det nok Dali Zensor 1
Har hørt samme Dali høyttalere spille veldig fint med en NAD c316Bee forsterker. God lyd på budsjett.Det låt jo helt greit, men ingen 12"s bass der i gården. Disse kan fint blomstre i et budsjettoppsett i et mindre rom, hvis man tar seg bryet med å jobbe litt med plassering, da bassporten er bak. Med hjelp av rommet, kan disse små Daliene gi ganske så voksen lyd.
De er små disse Zensor 1, de dekker ikke engang topplaten på stativene, men nesten. Uansett, morsomme høyttalere med potensiale.Jeg ble faktisk sittende å høre på disse Dali Zensor 1 og etter litt fram og tilbake ang plassering, så låter det ganske så "nice". Selvfølgelig er dette billighøyttalere og man kan ikke lage gull av gråstein, men alikevel er jeg litt imponert av hva som kommer ut etter en runde med forskjellige plasseringer.
Litt smooth i kvelden, som også var en av låtene som ble spilt under "flytteprosessen"
Mike diLorenzo - Play it cool
Kan lære mye her...Ja det er litt av et fly litt merkelig at noe så tungt kan komme seg i luften
mvh