Hva er triggeren med disse kassett karusellen? MĂ„ innrĂžmme dem har parkert seg godt i minne fra barndommen min men en 4, 5 stk hadde jeg klart meg med
![Grimaseansikt med smilende Ăžyne :grin: đ](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f601.png)
![Tommel opp :thumbsup: đ](https://cdn.jsdelivr.net/gh/joypixels/emoji-assets@5.0/png/64/1f44d.png)
Hva er triggeren med disse kassett karusellen? MĂ„ innrĂžmme dem har parkert seg godt i minne fra barndommen min men en 4, 5 stk hadde jeg klart meg med
Det vet jeg egentlig ikke selv heller, men har blitt en "greie" Ä samle pÄ og det er det visst flere som gjÞr. Har mÞtt en i en bruktbutikk i Halden, som skrÞt stort at han hadde flest i Norge. Antallet var visst 15 stk. ja ja, tenkte jeg daHva er triggeren med disse kassett karusellen? MÄ innrÞmme dem har parkert seg godt i minne fra barndommen min men en 4, 5 stk hadde jeg klart meg med
![]()
Min synd er ikke sÄ heftigDet vet jeg egentlig ikke selv heller, men har blitt en "greie" Ä samle pÄ og det er det visst flere som gjÞr. Har mÞtt en i en bruktbutikk i Halden, som skrÞt stort at han hadde flest i Norge. Antallet var visst 15 stk. ja ja, tenkte jeg da
Og noe mÄ man jo samle pÄ![]()
Du fÄr si i fra om du Þnsker Ä kvitte deg med noen
Er formen bedre F?Cheers Arne
mvh
Ja kommer seg nÄEr formen bedre F?
Det hÞres veldig bra ut. Sitter her selv og glaner pÄ kassettspilleren jeg kjÞpte nylig og er kjempefornÞyd. Den tar opp og avspiller fantastisk. Kanskje litt basstung, men det er bare et pluss. Ha en flott aften!Ja kommer seg nÄSitter Ä hÞrer litt musikk og tar en dram eller 5
mvh
Er det ingen blÄ?
BlÄ er veldig sjeldent Ä finne. Jeg har bare en i blÄ!Er det ingen blÄ?
En del DAT der ja
NÊsj, tror ikke det. Maling som tÞrker en artigereKanskje jeg skal se litt foppall, slik at jeg har noe Ä snakke om nÄr jeg sitter i NAV kÞen til uka![]()
Meste ser ut som kassetter med et hav av nye uÄpnede pÄ veggen lengst borte
Nei, men jeg kikker av og til pÄ politihelikopter dÄtt com.Noen prÞvd Politiloggen app?
Gratis fra politiet![]()
SĂ„ fancy flygenaskiner har vi pĂ„ fjĂŠrsteinene her i vest ikke fĂ„tt đ«ŁNei, men jeg kikker av og til pĂ„ politihelikopter dĂ„tt com.
Heiv dem matten ut fra helikopteret
Nei, den var i bilen til tyvene, sammen med helikopteret!Heiv dem matten ut fra helikopteret?
Lastet denne ned nĂ„, men jeg fĂ„r ikke valgt ĂST politidistrikt, sĂ„ da blir den ubrukelig for meg.Noen prĂžvd Politiloggen app?
Gratis fra politiet![]()
Trykker du sĂžrĂžst fĂ„r du flere undervalgLastet denne ned nĂ„, men jeg fĂ„r ikke valgt ĂST politidistrikt, sĂ„ da blir den ubrukelig for meg.
Jo, men feil side av fjordenTrykker du sÞrÞst fÄr du flere undervalg
jaja.., se hva di pÄ skyggesia gjÞr galtJo, men feil side av fjorden
Det er mere givende Ä se pÄ en vegg som ble malt for 2 Är siden enn fotball..NÊsj, tror ikke det. Maling som tÞrker en artigere![]()
Ja.... og grÞntsaker er for kaniner.... Da er det vel bare RibEyes, Entrecóte og @Dolbytor Žs middagspÞlseFisk er for Mons, katten altsÄ
Med Tuborg tilJa.... og grĂžntsaker er for kaniner.... Da er det vel bare RibEyes, EntrecĂłte og @Dolbytor ÂŽs middagspĂžlse
tilbake til oss![]()
![]()