TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Stille flyter den
Er det muligens to av noe du har i fra førFikk akkurat hilst på Murphy her. Åpnet en øl (er jo lillelørdag) og drakk den opp, så tikker det inn to meldinger om ankomne pakker . Ja ja, får hente i morgen.
Nei, faktisk ikke. Dette er denne "Denonen" som ikke er en Denon og noe annet som kan brokobles!Er det muligens to av noe du har i fra før
AhaNei, faktisk ikke. Dette er denne "Denonen" som ikke er en Denon og noe annet som kan brokobles!
Jepp. Tester nå og den virker meget bra!I nest største eske var dette Technics effekttrinnet. Ser ikke særlig pen ut, men med litt pleie, så kanskje. Selger påstod at det virker!
Vis vedlegget 1045811
Jatta, funker ok men trenger litt TLC så den ikke skurrrer. Så jeg er kjempehappy med disse tre småkjøpene og spesielt med denne lille sakenOg i den siste, Denonen som ikke var en Denon, men en herlig liten Technics integrert forsterker
Vis vedlegget 1045820
Gratulerer, den var lekker Håper du får skikkelig skikk på den etter litt TLCOg i den siste, Denonen som ikke var en Denon, men en herlig liten Technics integrert forsterker
Vis vedlegget 1045820
Tusen takk, jeg tror det er håp om å få den til å skinne igjen. Greit å ha noe å gjøre når det regner.Gratulerer, den var lekker Håper du får skikkelig skikk på den etter litt TLC
Den dystre framtiden vi alle går mot pga elbiler
Da mangler kun kramgoa låtar, blå Pripps og joggedress God turDen dystre framtiden vi alle går mot pga elbiler
Godt man fikk en 2024 dieselbil
Både takboks og hengerfeste til respatekslavvoen
Vis vedlegget 1045967
Det får holde med komplett SputniksamlingVintage Ingemar Nordstrøms Sax Party på kassett - må være obligatorisk TT mat...
Nei her går det I gary moore, Pepsi max og stormberg turklær caravan moten har utviklet seg fortere og mer enn batteri teknologien de siste 120årDa mangler kun kramgoa låtar, blå Pripps og joggedress God tur
Og jeg som var så sikker på at du kjørte Volvo!Nei her går det I gary moore, Pepsi max og stormberg turklær caravan moten har utviklet seg fortere og mer enn batteri teknologien de siste 120år
Aldri gjort å vil aldri skje det er desverre et stort nederlag å kjøre et VAG produkt å.. men staten og bilimportørene har desverre tatt fra meg alle gode valg og man sitter igjen med slike middelmådige valgOg jeg som var så sikker på at du kjørte Volvo!
Škoda er da en bra bil det. Har selv 41 år bak rattet i en VAG og er godt fornøyd, selv med turboras før påske i årAldri gjort å vil aldri skje det er desverre et stort nederlag å kjøre et VAG produkt å.. men staten og bilimportørene har desverre tatt fra meg alle gode valg og man sitter igjen med slike middelmådige valg