TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Jimi Hendricks mmmmm
Meta likka
Flaming STAR!
Är du nöjd, Roger
Meta likka
Flaming STAR!
Är du nöjd, Roger
Ha ha, han valgte fra øverste hylle da, mmmmm jaaaaaLiten Charterfeber spoiler, er hifi handel inn i bildet i dagens Du har vel en anelse om hvem
Mmmmmmmmmmmmm jaaaaaaaaaaaaa måler braHa ha, han valgte fra øverste hylle da, mmmmm jaaaaa
Vi å få meldt oss på
Jeg er ikke morsom nok, desverreVi å få meldt oss på
Samme her og avholdsJeg er ikke morsom nok, desverre
Ja det skulle tatt seg ut i synden, hverken irish eller strawberry Dakkri (fritt etter Buskerudgjengen). (Og vi hører Steven fra forriges sesongs latter i bakgrunnen) Minne for livet, sånn er det bare (Tom & Lukas) hælvet, dræp migSamme her og avholds
Har konsumert en del Irishhh og rom å cola der før vert der 20-30 ganger. Men hadde tatt en øl med Roger hver dag hele dagen mmmmmmmm jaaaaaaaJa det skulle tatt seg ut i synden, hverken irish eller strawberry Dakkri (fritt etter Buskerudgjengen). (Og vi hører Steven fra forriges sesongs latter i bakgrunnen) Minne for livet, sånn er det bare (Tom & Lukas) hælvet, dræp mig
Dette var en av de bedre episodene av Charterfeber så langt, men når ikke opp mot strømproblemene i en tidligere episodeSvein Østvik havnet nesten i slåsskamp med briter: Produksjonen måtte bryte inn
Karaokekvelden endte nesten i slåsskamp for «Charter-Svein».www.nettavisen.no
Tatt hvis du også dukket opp ikke prinsipp avoldsHar konsumert en del Irishhh og rom å cola der før vert der 20-30 ganger. Men hadde tatt en øl med Roger hver dag hele dagen mmmmmmmm jaaaaaaa
Aldri vært på Granka, men på Mallorca to ganger og Tyrkia to ganger.Tatt hvis du også dukket opp ikke prinsipp avolds
Kan anbefales, de har shinet veldig opp der nede og forsatt litt god gammel snyden Direktefly fra Krsand her og 23-25 gtader på vinteren + kjentsfolk der nede som gjør at reiser tilbakeAldri vært på Granka, men på Mallorca to ganger og Tyrkia to ganger.
Eieren til hunden jeg passer er "stamgjest" der og har bare lovord ang stedet. Reiser gjerne i ukene før julKan anbefales, de har shinet veldig opp der nede og forsatt litt god gammel snyden Direktefly fra Krsand her og 23-25 gtader på vinteren + kjentsfolk der nede som gjør at reiser tilbake
Slå gjerne på tråden hvis du reiser, er veldig kjent der Er Puerto Rico som gjelder nå med både liv og værEieren til hunden jeg passer er "stamgjest" der og har bare lovord ang stedet. Reiser gjerne i ukene før jul
Må bli tidligst 2025Slå gjerne på tråden hvis du reiser, er veldig kjent der Er Puerto Rico som gjelder nå med både liv og vær
er der fra 6- 27 februar 2025Må bli tidligst 2025
Det skal innrømmes at svaret jeg fikk hos Telenor løste problenet jeg hadde i løpet av kvelden, da det var noe forsinkelse før jeg kunne nå målet. Så takk til TelenorHujedamej!
Har vært i kontakt med fire forskjellige instanser på telefon i ettermiddag, deriblant Telenor og Posten. Posten for å etterlyse en pakke, der jeg først måtte snakke med en talerobot før jeg endelig ble satt over til kundeservice. Da var jeg plutselig nr 18 i køen. Heldigvis slapp jeg unna panfløyteventemisikk, men derimot en stemme som repeterte det samme budskapet til stor irritasjon (ja, jeg er en grinete gubbe). Da det endelig var min tur, fikk jeg bare beskjed om å vente en uke til. Har allerede ventet en uke på pakken og den skulle vært på mitt postkontor.
Telenor kunne heller ikke hjelpe meg med det jeg lurte på. Hos tredje instans fikk jeg hjelp, der de hadde mitt gamle navn fortsatt (jeg endret mellomnavn i 2016). De fikk endret dette mens jeg snakket med dem. Samme sak hos fjerde instans, men her hadde jeg vært i kontakt med dem tidligere om dette og jeg måtte altså purre igjen for at de skulle få endret navnet. Dette måtte gjøres i en annen avdeling (i Sverige) og dette ville ta ca to uker! . Gøy dette, not!
Gabriel Mark Hasselbach - Rockin' the ribjoint
Mottok dekslene i dag og sparte kr1300,- ved å bestille på AliExpressJa, men jo mer minne, jo lettere blir det å selge denne når jeg engang skal ha ny mobil. Apper tar dessuten mye plass, så da kjøper jeg toppmodellen. Forøvrig skal Apple ha over kr700,- for et mobildeksel og det synes jeg er uhørt, så derfor fant jeg ut at jeg bestiller heller to fra AliExpress for kr200,- inkl frakt. Det var lagervare hos Ali, men ikke hos Apple, så da var jo saken klar
Om du i tillegg vasker den og sender den vederlagsfritt over de sju fjell, så har vi en deal!Synd med Gilmour, men jeg iler til hjelp. Kan kjøre bort å kjøpe denne for deg hvis du synes prisen er rett
Vis vedlegget 1059869
Blir vanskelig å få sendt den over våre syv fjell. I værste fall flyr de ikke over noen av dem. Tror derfor vi får ha det tilgodeOm du i tillegg vasker den og sender den cederlagsfritt over de sju fjell, så har vi en deal!
Tipper du gikk i dragsuget etter han andre andre som ble fjernet litt mer rettmessigJøjemei, jeg ble visst moderert i en tråd nå, uten helt å vite hvorfor Da vet jeg hvem jeg ikke skal snakke med lenger.
Kuddnt ker lessTipper du gikk i dragsuget etter han andre andre som ble fjernet litt mer rettmessig
OkSelvfølgelig vet jeg st det er spam/phishing