TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Litt musikk en fin torsdagskveld og med plassbytte på Final høyttalerne, så er det en fornøyelse å lytte nå. Akkurat nå spilles fløytisten Ragan Whiteside - Corey’s bop
Du vinner ofte noe med en slik omrokering, men kan også tape like mye på andre områder.Sitter og lytter og vet ikke helt om denne rokeringen ble til det bedre. Får gi det noen dager og netter...
Definisjon av fenomen: Synet av tørr asfalt i BergenNettopp. Var et annet fenomen som også oppstod.
Kan hende du må forandre vinkling og / eller avstand mellom dem også. Hvis du har markert hvor de stod , så er det jo bare å justere litt rundt.Sitter og lytter og vet ikke helt om denne rokeringen ble til det bedre. Får gi det noen dager og netter...
Såpass ja, tydelig at Pat har svingt seg denne gang. Venter selv på pakke sendt fra Kristiansund N i går og den passerte Oslo i morgentimene, så jeg håper den rekker fram i ettermiddagDa ser jeg at pakken har ankommet terminalen rett borti høgget her. Blir morro å ha noe å sysle med siden jeg har pådratt meg hjernerystelse og må begrense skjermbruk..
Ikke umulig det. Ved å bytte om, så kommer skjæringspuntet for diskantene lenger bak i rommet. Er kanskje det jeg opplever. Skal prøve litt mer «toe in»Kan hende du må forandre vinkling og / eller avstand mellom dem også. Hvis du har markert hvor de stod , så er det jo bare å justere litt rundt.Sitter og lytter og vet ikke helt om denne rokeringen ble til det bedre. Får gi det noen dager og netter...
Hva er det du har utsatt skallen din for nå??Da ser jeg at pakken har ankommet terminalen rett borti høgget her. Blir morro å ha noe å sysle med siden jeg har pådratt meg hjernerystelse og må begrense skjermbruk..
Kom ei skrumaskin i full fart ned fra et tak og rett i knollen.Hva er det du har utsatt skallen din for nå??Da ser jeg at pakken har ankommet terminalen rett borti høgget her. Blir morro å ha noe å sysle med siden jeg har pådratt meg hjernerystelse og må begrense skjermbruk..
Håper det er OK poste i tråden din, TT. Mtp at det ikke var relatert til deg.
Ei fin helg får man slenge seg på ønske deg, TT
Au da. Riktig god bedringKom ei skrumaskin i full fart ned fra et tak og rett i knollen.Hva er det du har utsatt skallen din for nå??Da ser jeg at pakken har ankommet terminalen rett borti høgget her. Blir morro å ha noe å sysle med siden jeg har pådratt meg hjernerystelse og må begrense skjermbruk..
Håper det er OK poste i tråden din, TT. Mtp at det ikke var relatert til deg.
Ei fin helg får man slenge seg på ønske deg, TT
Flytt litt på Shakti steinen så løser det segIkke umulig det. Ved å bytte om, så kommer skjæringspuntet for diskantene lenger bak i rommet. Er kanskje det jeg opplever. Skal prøve litt mer «toe in»Kan hende du må forandre vinkling og / eller avstand mellom dem også. Hvis du har markert hvor de stod , så er det jo bare å justere litt rundt.Sitter og lytter og vet ikke helt om denne rokeringen ble til det bedre. Får gi det noen dager og netter...
Det gjorde jeg. Mye interessant musikk for min delFant du noe spennende i esken Z?