TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Quizmusikk
Forskjellen er vel at vi bruker bilene hver dag, hele året. Regner vel med at du/dere/husstanden har en annen bil til det daglige?Tja.. Dere to er uansett snille amatører sammenlignet med meg som kjører Jaag..
Såklart.. Har flereForskjellen er vel at vi bruker bilene hver dag, hele året. Regner vel med at du/dere/husstanden har en annen bil til det daglige?
Han har holdt seg i kulissene de siste dagene.BTW - så at det akkurat er lagt ut en ny "spør om Rega" tråd.
Neste konkurranse: Hvor lang tid går det før en viss person svarer?
Går nok ikke lange tiden ptb Sitter å venter på detBTW - så at det akkurat er lagt ut en ny "spør om Rega" tråd.
Neste konkurranse: Hvor lang tid går det før en viss person svarer?
Han har vært i kassett spiller tråden i dag så han kommer nok på plass om littHan har holdt seg i kulissene de siste dagene.
Tar en "wild card" med spørsmålet, artig at du legger ut, The Police og Roxanne?
F1 P2 nå! BRB
DP - Mitzi Dupree (The Queen of the Ping Pong)^ Du er inne på et spor
det er jeg inneforstått med. Bare litt overrasket over at det var bare meg som deltok, intill oppløpet. Kanskje det ikke er rom for quiz i denne tråden, men må være en egen tråd.Nei, lett skal der jo ikke være med quiz.
Om jeg legger til en ledetråd til, så bør det jo være mulig for flere.
Ledetråd: Dyp