TT.
The smooth jazz guy! đđłđŽ
God morgen O đ«
Det var jo dumt. Da fÄr du trykke pÄ ignoreknappen pÄ meg sÞndagFÄr ikke sett f1 her i Sarpsborgs dype skoger. MÄ se lÞpet pÄ mandag.
Ikkje vÊrst funn det der TT, god helgMen det kuleste vi fant i Mysen onsdag, var disse. Vis vedlegget 860070 2 uÄpnede!!!
God helg @HasseBasse SkÄl for helvede!Var selv pÄ "skattejakt i gÄr.......
Kanskje ikke sÄ mye skattejakt, men hjalp en kompis med Ä finne en defekt transistor i hans Denon forsterker,
og da gav han meg denne:
Vis vedlegget 860081
Go helg til deg ogsÄ
Lige overGod helg @HasseBasse SkÄl for helvede!
Du er uten tvil kongen av kassettkarusellerMen det kuleste vi fant i Mysen onsdag, var disse. Vis vedlegget 860070 2 uÄpnede!!!
HA HA, heller det enn kongen av campingplassen! . God helg til deg!Du er uten tvil kongen av kassettkaruseller
God helg til deg ogsÄ!HA HA, heller det enn kongen av campingplassen! . God helg til deg!
Det skal nevnes at @jorwed_ fikk med seg veldig mye bra til butikken og mye spennende var uÄpnet, i eske, forseglet osv. Anbefaler alle som har mulighet, til Ä ta en tur til @Hifi&Vinyl for Ä se alt det nye som har kommet til i butikken. Det er dessuten gunstige priser.Men det kuleste vi fant i Mysen onsdag, var disse. Vis vedlegget 860070 2 uÄpnede!!!
He he. Det vil jeg tro, men det er vel opp til deg det? Uansett ha det hyggelig pÄ fest og fortsatt god helg!God helg TT. Idag arrangerer et vennepar oktoberfest - sÄ da blir nok morgendagen "urven"....
Et glimrende album
Ja dette er vel bortimot det beste av musikk laget i NorgeEt glimrende album
mvh
Ja det er ikke langt fra sannheten Har 3 album pÄ vinyl fra den gjengen bare synd det er sÄ dÄrlig lyd pÄ demJa dette er vel bortimot det beste av musikk laget i Norge
Tror jeg har to album pÄ vinyl. Skal sjekke ved anledning. Det lÄter bra pÄ kassett i hvertfallJa det er ikke langt fra sannheten Har 3 album pÄ vinyl fra den gjengen bare synd det er sÄ dÄrlig lyd pÄ dem
mvh
Tror det kan bli jÊvli varmt, husk Ä blÄse pÄ fÞr du drikker.mulig jeg blander med LAVA
Her gÄr det i Tuborg og har akkurat Äpnet en boks. Den var jÊvli kaldTror det kan bli jÊvli varmt, husk Ä blÄse pÄ fÞr du drikker.
Men det virker som folk knuger mer pÄ pengene nÄ enn bare for et halvt Är siden (krig, strÞm, matpriser)Det er et enkelt svar pÄ det og JA du gjÞr det synes jeg
mvh
Se pÄ det sÄnn TT.......Hmm. Litt mystifistisk dette. Jeg solgte platespiller tirsdag og nÄ ligger den allerede ute til kr1000,- mer enn jeg solgte den for. Dessuten ligger det en kassettspiller ute som jeg tidligere solgte til kr500,- mindre. Er min pris for lav eller hva? Vis vedlegget 860583
Er pÄ vei i seng. Ser opptaket i morgen go aftenSe pÄ det sÄnn TT.......
Du fikk solgt .........
Ikke sikkert, de andre fÄr det med oppskruede priser
Klar for F-1 trening nÄ??