Antinegativ
Medlem
Ahh! Gul kassettkarusell!!
Nei, det er ikke så store greiene og jeg skjønner nå at jeg har satt forventningene skyhøyt. Det betyr altså at jeg pakker opp i det stille og lar det bli med det.Hund (?)
Opplevde -40 i Kiruna for en del år siden. Da bodde vi en natt i Is-hotellet.-29 ja... Det begynner å nærme seg "rekorden" min.. -35 i Varteig (har kjørt moped i -24 en gang). Vi skal få -8 i følge yr.no - grusomt nok det.
Kanskje, kanskje ikke?Ny K spiller?
Opplevde -33 i Indre Troms og klarte samtidig å søle bensin fra jerrykanne på hendene mine. Kannen hadde stått ute i samme temperatur. De (hendene) har aldri blitt seg selv etterpå. Fryser veldig fort på hendene etter det, også når det er plussgrader.Opplevde -40 i Kiruna for en del år siden. Da bodde vi en natt i Is-hotellet.
Det var ganske spesielt å komme utenfra, åpne døren inn og kjenne at varmen fra -5 (som det var inne) slo i mot deg
Dr Wolfgang holder ord og jeg mottok just trackingnummer. Ordnung muss sein! Jawohl!Tyske Wolfgang lovet å få pakket og sendt avgårde med DHL i ettermiddag
Som bare spiller K-pop...Ny K spiller?
Det må låte helt forferdeligJeg koser meg med low-fi og low-strøm.
Vis vedlegget 983896
Mens jeg sitter og gleder meg over HiFikvalitet på strømmenNå er det bare å fyre opp anlegget for nå er det dyr strøm!
Dyr strøm = best lyd!
Vis vedlegget 983894
Fcuk, det er alltid noen som skal ha det bedre enn oss andreMens jeg sitter og gleder meg over HiFikvalitet på strømmen
Vis vedlegget 983915
legger jeg merke til at strømstøtten ødelegger gledene fullstendig. MidFi kvaliteten på strøm etter støtte er kun 160 øre
mvh
KJ
Regjeringen MÅ GÅ!!....legger jeg merke til at strømstøtten ødelegger gledene fullstendig. MidFi kvaliteten på strøm etter støtte er kun 160 øre
mvh
KJ
God helg til deg også mr!god helg fra nabobygda.
Her på Tomter var det minus 26, 3 i natt og i morres. Bare minus 21,5 nå. men tror du folk går ut for det? Nei!
Vis vedlegget 984187
Ikke barn som leker på den fineste vinterdag, ikke bikkjer som får skite eller lage engler i snøen. Det er som om svartedauen regjerer ute. Ikke liv å se. I Kautokeino slipper de ut barnehagebarna i minus 43...