Antinegativ
Medlem
Griselekker! Grattis.Har hatt besøk fram til nå, så det har vært litt vanskelig, men her er et bilde i hvertfall
Vis vedlegget 985155
Griselekker! Grattis.Har hatt besøk fram til nå, så det har vært litt vanskelig, men her er et bilde i hvertfall
Vis vedlegget 985155
Tusen takk. Det er ikke en "proffmaskin", men ment for oss vanlige forbrukere. Maskinen ble laget tidlig på 80 tallet. Det blir ingen spolemaskin her, da det betyr å starte med et nytt/gammelt medie, selv om min far etter lot seg en mengde innspilte bånd fra dengang da, som jeg forrsatt har tilgang på. Når det gjelder ReVox, så er det Willi Studer, som er hjernen bak det hele. Studer leverer/leverte til proffbransjen og gjør det sikker fortsatt.Gratulerer!
Noe av det kuleste jeg har sett av denslagsen.
Ser proff ut med skikkelige knapper og brytere. Er det kanskje en proffmaskin?
Og veldig fin med platespilleren.
Blir det spolemaskin også etterhvert?
Tusen takkGriselekker! Grattis.
Tusen takkGratulerer med flott kassettspelar! Passar fint inn i systemet ditt
Tusen takk. Ja den er kjøpt fra Tyskland via ebay. Med svak kronekurs, ble det relativt dyrtMeget vakker ja, gratulerer
Handlet fra det store utland går eg ut i fra?
Tusen takk. He he! Å nei du, her ser jeg ikke på "Hver gang vi griner"Da jeg så kartongen med Denon DVD-2500BT var jeg sikker på at du nå satt med en DVD-boks med alle sesonger av "Hver gang vi møtes" og at det var derfor du hadde gleda deg sånn.
Men så viste det seg å være en kassettspiller! Kjekt det også, og du har kanskje tatt opp lyden fra "Hver gang vi møtes" på kassett?
Uansett - gratulerer så mye med rålekker kassettspiller!
Tusen takk. Det ble ikke Technics denne gangen, men det var til vurdering En RS-280, men den var for dyrGratulerer med flott spiller!
Ha ha, tusen takk!Ordentlig stilig spiller! Gratulerer fra et delvis møblert hjem
alt bra der
Ja, skulle det ikke det? Fikk pakken jegalt bra der
Tusen takkDet er for ille at en kar med kun to gule kassettkaruseller skal ha en så flott spiller
Grattis!
Jeg begynner å bli gammel. Det er et produkt jeg hadde glemt eksisterte Men, det betyr ikke at jeg ikke har eid en Bob eller to. Bygde både løyper og hopp til de der. Jeg minnes det fantes en skihopper-variant også.Bob bob, ikke sant!
Jeg hadde bob som var gul underst og rød oppå. Den var jeg veldig glad i. Tror den er på loftet hos muttern enda. Skihopper fikk jeg aldri, men nabogutten hadde, dog uten hode, da han hadde gnagd det avJeg begynner å bli gammel. Det er et produkt jeg hadde glemt eksisterte Men, det betyr ikke at jeg ikke har eid en Bob eller to. Bygde både løyper og hopp til de der. Jeg minnes det fantes en skihopper-variant også.
Nettopp, jeg måtte ha med elefanten i rommetEthvert hjem uten en edeltre-elefant havner i samme kategori som kassettspillerANALfabetene
Jeg har hatt en i kjøleskapet og jeg er helt sikker, da det er fotspor i leverposteienSo what? Jeg har to men de har ikke kommet ut av (det hjemmelagde) skapet
Me ser Kongen nedi kassen der bra fangstNoe for mannen med gul kassettkarusell? Vis vedlegget 985274
Helt sikkert.... men for min del bli´r det sikkert noen års oppsparing.Skal vi reise sammen, Kanskje selveste @motoren blir med?
Nå lot jeg "kongen" være. Skal jeg samle på ham, må jeg kjøpe nytt, større hus!Me ser Kongen nedi kassen der bra fangst
Ikke samle ""spelleNå lot jeg "kongen" være. Skal jeg samle på ham, må jeg kjøpe nytt, større hus!