Laban MK3
Hi-Fi freak
Konge takk til addresse på maskinen
PM sendtKonge takk til addresse på maskinen
De fikk ordenen for å ha gjort noe eksepsjonelt for Sverige og jeg er helt enig.det fortjente dem......
soleklart..De fikk ordenen for å ha gjort noe eksepsjonelt for Sverige og jeg er helt enig.
?!?soleklart..
dog hun ene er Norsk Tysk.
vi kunne ha hatt en av verdens beste sangere i våret register" hadde ikke TyskNorske Babyer blitt hatet
Ha ha. Dette kommer til å gå pent og pyntelig for seg. Jeg må nok trille sykkelen opp bakkene i starten. Er så ute av form og har pådratt meg så mange ekstra kilo, at dette bremser seg selv. Det blir noe ala dette tenker jeg!Forsiktig i starten så det ikke ender med kravebeinsbrudd
Cleats er riktig vei, men ville flyttet de litt bakover! Prøv ca midten i midten av sporene og føl deg litt frem. Er de for langt frem så belaster du legg og akilles unødig mye og skader kan oppstå. En tommelfinger regel er at de skal stå på linje med fotbenet for storetå (den ”ballen" som er mest i berøring med underlag). Lykke tilDette er altså metallbeslag som settes under sykkelsko. Jeg kjøpte meg altså sykkelsko til min gamle Scott MTB sykkel og denne har klikkpedaler. I stedet for å reise på hytta for å hente sykkelskoene, kjøpte jeg like gjerne nye. Det betyr at jeg skal prøve å gjenoppta syklingen (etterhvert). Til og med ny polstret shorts er innkjøpt. Da er det bare viljen det står på. Tenkte jeg skylle prøve litt til uken, da det er meldt litt svalere vær. Håper jeg har satt beslagene rette veien!?
Vis vedlegget 1028778
Tusen takk for gode tips! Tokk første hølet jeg fant HFS er uvurderlig!Cleats er riktig vei, men ville flyttet de litt bakover! Prøv ca midten i midten av sporene og føl deg litt frem. Er de for langt frem så belaster du legg og akilles unødig mye og skader kan oppstå. En tommelfinger regel er at de skal stå på linje med fotbenet for storetå (den ”ballen" som er mest i berøring med underlag). Lykke til
Vis vedlegget 1028794
Ja det skulle tatt seg utForsiktig i starten så det ikke ender med kravebeinsbrudd
Rubber Soul er et bra album synes jeg. Det var da de begynte å bevege seg forbi den enkleste pop'en.Formen svinger veldig om dagen og det er veldig slitsomt kjenner jeg. Å kunne sitte og lytte til musikk, er god terapi heldigvis. Har hørt igjennom det røde The Beatles albumet på Tidal, noe jeg strengt tatt burde har avspilt på ReVox på LP format, men latskapen seiret. Jeg sitter igjen med et inntrykk at mange av sangene er ganske så "barnslige" eller enkle, men at de fortsatt står seg etter over 50 år. Veldig mange låter og de fleste er under tre minutter. Sangen som sitter igjen i hodet etter alle sporene, er "Nowhere man".
Tror detHvor har Arne tatt veien Er han på tur igjen?
mvh
Tusen takk og god helg til deg og alle andre!Ha en strålende flott helg med masse musikk å noe rødt i glasset sammen med Helga.