TTs hverdag, hver dag

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Dolbytor

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Innlegg
    7.769
    Antall liker
    26.696
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Foppall??? Nei nå står ikke verden til påske! Hva blir det neste lissom…:eek: :eek: :eek:
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    En fin lys kveld, selv om det til tider har vært nedbør av den mer intense typen. Da er det godt å ha en varm, tørr "hule" med det meste man kan ønske seg. Trivsel med musikk i kvelden, som skaper god stemning
    😎👍

    Melon Monkey Club - seaside

     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    For en start i F1 løpet og for en forbikjøring av Max! 🤩👍
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    En bra dag i Barcelona og Max kontrollerte det hele, hele veien til mål!
    Gratulerer til Max men nok en seier! 🏁👍😁

    IMG_7893.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Mye stress med både opp og nedturer i helgen. Godt det snart er en ny uke å "ta av". Ha en bra kveld

    Karla Leal - Hot summer breeze

     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Det er ikke alltid at spøk blir oppfattet som spøk, enda den er enkel og forståelig, men kanskje uforståelig for enkelte som lever seg så inn i denne alvorlige hobbyen. Det med kurver, grafer, spesielle pressinger, kabler, edle metaller og hva man MÅ ha av musikk. Jeg vet selv hva jeg vil HA av musikk og hva jeg vi høre og det er ingen spøk!

    Akkurat nå vil jeg høre Mike Post og Larry Carlton sin Grammyvinnende låt fra tvserien Hill Street Blues. en meget bra serie som omhandler en politistasjon i USA på begynnelsen på 1980 tallet.og alt som skjer der. Her er introen fra TV serien


     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Litt slik jeg synes ting er for tiden, både her inne og iRL (se videoen).🙄 Tror det er like greit å komme seg i seng God natt herfra! 🥱

    Chris Standring - March of the bowler hats

     
    Sist redigert:

    ou812rh

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    21.03.2006
    Innlegg
    5.790
    Antall liker
    17.874
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    10
    Det er ikke alltid at spøk blir oppfattet som spøk, enda den er enkel og forståelig, men kanskje uforståelig for enkelte som lever seg så inn i denne alvorlige hobbyen. Det med kurver, grafer, spesielle pressinger, kabler, edle metaller og hva man MÅ ha av musikk. Jeg vet selv hva jeg vil HA av musikk og hva jeg vi høre og det er ingen spøk!
    Jeg tror det var ment som spøk fra alles side, men ble kanskje ikke oppfattet sånn etterhvert (kommunikasjon skjer på mottagers premisser). Det med ironi og spøk er egentlig mye vanskeligere i skrevet form og blir oftere misforstått enn hvis vi hadde snakket ansikt til ansikt. Derfor tror jeg det er viktig å ha litt ekstra takhøyde og tenke seg om to ganger før en skiver innlegg og tilbakemeldinger. Det er forhåpentligvis ingen som er ute etter å rakke ned på andres utstyr, formater eller musikk (derimot kabler, strøm og switcher er fritt vilt;):ROFLMAO:). Hvis du følte det i tråden min så skal jeg være den første til å beklage!
     
    Sist redigert:

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Må nevne at jeg fikk "los" på noe på Finn for et par uker siden og klarte å få kloa i objektet. Jeg omtalte det til og med som et godt kjøp i tråden som omhandler den slags. 😃. Selger oppga at det virket i bare ene kanalen, men ved å bevege utgangsvolumet litt fram og tilbake, var alt i orden. Må nærmest kalle det mitt beste hifikjøp noen sinne. Men hva var det for noe? Fortsettelse følger etter foppalkampen i kveld 😀

    Musikk i kvelden, smooth it is! 🥰

    Jazzmasters - Starlight express
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Kan jo nevne før foppallen at det ramlet inn tre kassettkaruseller i forrige uke, en gul (!), en oransje og en rød. Så dagens tall er 40 stk! 😂😂😂
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    24.510
    Antall liker
    40.974
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Hvor har du vært den siste tiden A? Langtur eller bare litt sommer ferie 🤔 :)

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Hvor har du vært den siste tiden A? Langtur eller bare litt sommer ferie 🤔 :)

    mvh
    Vært hjemme hele tiden og tatt det med ro. Gikk på en skikkelig psykisk smell for noen uker siden og har klart å samle meg på et vis. Skulle i skrivende stund vært på ferie i Småland i Sverige, men det gikk i vasken og samme med Praha tur i august. Har betalt for både flytur og opphold, men får ikke en krone tilbake. Shit happends! Har det bra nok her hjemme. Så går no dagan.
     

    Focal

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2007
    Innlegg
    2.222
    Antall liker
    4.771
    Torget vurderinger
    1
    Hei @TT det var trist å lese, ja livet kan være vanskelig til tider. Gått at du har funnet veien frem og ser lyst på hverdagen til trås for at turer gikk skeis. Ta godt var på deg selv vit at du var savnet i den stille stunden og at vi setter enormt stor pris på deg å dine innlegg.
    Mvh
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Ikke noe greit buddy :( Du må iallefall ha riktig god bedring så håper jeg du kommer deg på beina igjen snart :)

    mvh
    Er greit nok på beina nå og tar en dag av gangen. Gleder meg over de små ting og lar humla suse. I den store sammenhengen er ikke hvordan jeg har det, så veldig viktig. Men takker for støtten 😀
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Hei @TT det var trist å lese, ja livet kan være vanskelig til tider. Gått at du har funnet veien frem og ser lyst på hverdagen til trås for at turer gikk skeis. Ta godt var på deg selv vit at du var savnet i den stille stunden og at vi setter enormt stor pris på deg å dine innlegg.
    Mvh
    Tusen takk for gode ord!
     

    Laban MK3

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.03.2016
    Innlegg
    2.978
    Antall liker
    1.602
    Sted
    Plankebyen
    Torget vurderinger
    2
    Må nevne at jeg fikk "los" på noe på Finn for et par uker siden og klarte å få kloa i objektet. Jeg omtalte det til og med som et godt kjøp i tråden som omhandler den slags. 😃. Selger oppga at det virket i bare ene kanalen, men ved å bevege utgangsvolumet litt fram og tilbake, var alt i orden. Må nærmest kalle det mitt beste hifikjøp noen sinne. Men hva var det for noe? Fortsettelse følger etter foppalkampen i kveld 😀

    Musikk i kvelden, smooth it is! 🥰

    Jazzmasters - Starlight express
    Kan det være M95 de fikk los på ?
    En riktig god bedring ønskes :)
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Er vel en langveisfarer fra 9901 Kirkenes tenker jeg :)
    Er nok korrekt det ja. Fikk prutet den ned, da den virket kun på en kanal og resten er "historie". En fantastisk spiller(som jeg nå har to av og kunne hatt tre av, da det ble solgt en 110V versjon i Askim i går, men jeg var ikke rask nok). Han (i Askim) la ut maskinen (helt uvitende for kr 1100, men hadde fått bud på kr6000,-) Var i kontakt med selger og fortalte litt om prisnivået på disse og han satte ny pris på kr7500 og fikk solgt den tvert! Min er som nevnt fra Kirkenes og har fått fjernkontrollstyringen fra den i Tesalongen, til ny styring kommer i løpet av august! Her er vidunderet

    IMG_7955.jpeg
    IMG_7957.jpeg
    IMG_7956.jpeg
    IMG_7958.jpeg
    IMG_7959.jpeg
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Som noen klarer å se, så har jeg lagt på litt sort elektrotape på displayet der det står strobo (jeg har gjort det samme med spilleren i Tesalongen), da det er en grønn LED som blinker hvert sekund, som visstnok skal være fint ved opptak, da spesielt vet opptak fra LP. Det er ingen mulighet til å fysisk skru denne av på noen måte, så da ble det sort tape 😎
     

    vim01

    Gjenganger
    Ble medlem
    19.06.2003
    Innlegg
    2.103
    Antall liker
    7.728
    Sted
    Gjettum
    Torget vurderinger
    7
    Grattis med nyervervelsen!
    Hyggelig å se deg tilbake 😊
     
    • Love
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    42.291
    Antall liker
    92.661
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    99
    Technicsen tar opp meget bra og skyver Luxmanen ut, tross at den har korrekt farge. Se gjerne etter Luxmanen på brukten snart. 😉
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn