De må gi faenI hælvete Vis vedlegget 1053351
Han kommer neste uke, mnjaaaa Nå leter vi etter Irish. Kjekk sveis på han Jan, eeeeehhHvor blev det av Roger???
Godt poeng kommer bilder hvis finner gjengen i vinterHan kommer neste uke, mnjaaaa Nå leter vi etter Irish
Skal hente en fra HFS her på flyplassen der nede så får han også til å se etter Roger å gjengenGodt poeng kommer bilder hvis finner gjengen i vinter
Ikke sikkert man skal forveksle nevroser med gleden over å fundere, leke med tanker og ubetydelige forandringer. Og ikke minst gleden over å erte opp noen med andre tanker og teorier om uvesentligheteneDet er voldsomt med nevroser i enkelte tråder for tiden og jeg tror mange kanskje ikke klarer å se skogen for bare trær. Det er lett å henge seg opp i bagateller og glemmer det store bildet. Skal ikke utbrodere dette eller hentyde til hvilke tråder det gjelder, men bare forsøker fortelle hva man observerer. Tingenes tilstand kunne vært verre og jeg lener meg tilbake og nyter musikken.
Robert Crawford - Inside out
Nå var det ikke deg og din tråd jeg tenkte mest på, da jeg gav opp den da kjøpestoppen revnet for flere uker siden .Ikke sikkert man skal forveksle nevroser med gleden over å fundere, leke med tanker og ubetydelige forandringer. Og ikke minst gleden over å erte opp noen med andre tanker og teorier om uvesentlighetene
#Føltesegtruffetja
Samme her, men sist natt var det umulig å sove.Sitter å leser litt her inne, men det er vel på tide å finne senga
mvh
Roger ble nok sittende inne og lese på Hifisentralen hele den dagen de filmetHvor blev det av Roger???
Om han ikke fortsatt leter etter noen for å si i fra at han fant lysbryteren Det er visst et gjentagende problem dette med lysetRoger ble nok sittende inne og lese på Hifisentralen hele den dagen de filmet
Hehe.. han er nok lydinteressert for hvis jeg husker rett så viste han frem CD-samlinga og hvor han pleide å sitte og høre på musikk på kveldeneOm han ikke fortsatt leter etter noen for å si i fra at han fant lysbryteren Det er visst et gjentagende problem dette med lyset
Mener å ha sett at han har en enkel hankeradio m CD spiller og at det går i Black Metal. MmmmmHehe.. han er nok lydinteressert for hvis jeg husker rett så viste han frem CD-samling og hvor han pleide å sitte og høre på musikk på kveldene
Ja skulle tro det var veldig nymotens og hitech det å putte nøkkelkortet nedi for å få strøm på rommet
Ja fordelen med å høre black og death metal på en sånn boks på full guffe er at det gir masse støy, vreng og fuzzzz - «as the artist intended» - og det er jo det vi alle etterstreber her vel?Mener å ha sett at han har en enkel hankeradio m CD spiller og at det går i Black Metal. Mmmmm
Tipper han kjøpte med seg M&M på Gardermoen
Ja Finn sucks big time…Så nå får det være slutt på "vanvittesaffärer" som faren til Emil kalte det, for en stund. Kun en pakke igjen på inngående og så settes håndbrekket på. Det innbefatter ikke kjøp i bruktbutikker, men på nett og Finn!
Det ble nok i går, så jeg tar det litt pent i kveld, men kos deg
Det blir bare et par kalde her i sommervarmen! Jeg skal nemlig på "tokt" i morgenDet ble nok i går, så jeg tar det litt pent i kveld, men kos deg
Så jo på anlegget i 1 episode at hifi interessen er derRoger ble nok sittende inne og lese på Hifisentralen hele den dagen de filmet
Mener det var noe i denne duren, jaaaaaaSå jo på anlegget i 1 episode at hifi interessen er der
Roger that!Jaaaaaaaaaaaaaaa Vis vedlegget 1053983
Kjekt med alt-i-ett system, bare å koble den inn i en heftig strømmens også er man i målJaaaaaaaaaaaaaaa