TT.
The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Lessloss it isKjekt med alt-i-ett system, bare å koble den inn i en heftig strømmens også er man i mål
Lessloss it isKjekt med alt-i-ett system, bare å koble den inn i en heftig strømmens også er man i mål
Tror du den er innspillt?Lessloss it is
Ha ha. Det aner jeg ikke, men jeg følger nøye med.Tror du den er innspillt?
Vi får invitere oss på lyttekveld hos Roger både med åpent og lukket sikringskapHa ha. Det aner jeg ikke, men jeg følger nøye med.
Håper heisen går til femte etasje i det minste, jaaaaa.Vi får invitere oss på lyttekveld hos Roger både med åpent og lukket sikringskap
JA..... originalen....... Tydeligvis forsto du det ikkeHan klagde på at jeg ikke lastet opp en original før idag.
Takk det samme mr, god helg!Ha en fin helg buddy Bare å fylle glasset med noe rødt
mvh
Bare å fylle opp med rødt jaHa en fin helg buddy Bare å fylle glasset med noe rødt
mvh
Ja visst. Det er jo et overvåkningsflyTallerken, også kjent som radar, men det visste du selvfølgelig
Vel, jeg fant ut at om jeg hopper over en sen lunsj, så kunne jeg fylle glasset tidligereSkal det men må vente til etter kl 16, er da ikke alkis heller
NICE M235x pluss en SonyRS-M245X
Takk det samme!Lette formiddags toner , håper du har å får en strålende fin helg.
Ja da vet du ca hvor jeg bor. Var selv i Askim i dag og skal ut og spise middag der i kveld. Er visst Askimdagene denne helgen.Hallo, mister. I dag passerte jeg Knapstad. Fire andre kolleger og jeg var i Askim i dag på et hasteoppdrag og la asfalt. Fint på traktene dine!
Håper jeg får lagt turen innom deg en gang før jeg reiser tilbake til kontinentet. Har lyst til å hilse på og høre oppsettet ditt. Men da naturligvis ikke i svette asfaltklær he-heJa da vet du ca hvor jeg bor. Var selv i Askim i dag og skal ut og spise middag der i kveld. Er visst Askimdagene denne helgen.
Er stort sett hjemme jeg, men si gjerne i fra i god tid. Velkommen! Ta gjerne med 15 kvm asfalt, så får jeg ferdigstilt gårdsplassenHåper jeg får lagt turen innom deg en gang før jeg reiser tilbake til kontinentet. Har lyst til å hilse på og høre oppsettet ditt. Men da naturligvis ikke i svette asfaltklær he-he
Ha en god kveld og middag. Nå skal jeg selv ut og slå ut håret (ha!) på Vik Torg Unne meg en «utepizza» for en gangs skyld.
Var faktisk på pizzaen i Vik i juni i fjor og spiste, på vei hjem fra vestlandet.ELSKER Sergio Mendes og Brasil 66
Er selv kommet hjem fra mine viderverdigheter på Vik Torg. Det ble en Vik Spesial, som ikke var videre spesiell, og en glasscola. Lite folk i lokalet; det var meg, to spansktalende karer (med veldig høy ringelyd på mobilen) samt et merkelig par. Han en lang, tynn og litt lømmelaktig type som snakket veldig lavt, og hun litt mer røslig, i røyk-og-ukeblad-kategorien og med utestemme inne. Han ble oppmerksom på arbeidsbilen min, hvorpå hun googlet firmanavnet og leste opp alt hun fant på nettet om firmaet, med utestemme. Deretter ble det tekniske problemer på mobilen. «Åssen havna den her'a? Denne tilbake-pila vakke her i stad.» osv. De drakk opp hvert sitt glass med vann, og så gikk de Nå blir det filmaften, og så skal jeg sove lenge i morra. God kveld videre til deg, TT.