TTs tråd - En ny vår?

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    WTF?! Spar Det jæ… gnålet til Off Topic!

Rapportert og Ignorert!
    Det har jeg også gjort rett etter postingen. Dette er MIN tråd og mulig jeg "trigget" nevnte innlegg med det jeg skrev. Jeg var muligens naiv med å poste, men alt jeg mente, var at politikk IKKE skal stå i vegen for å utøve gleden ved å lytte til musikk uansett opprinnelse.

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    Jeg fikk meg en skikkelig nesestyver ifbm tidligere innlegg og det er absolutt ikke slik jeg ønsker at denne tråden skal fremstå. Det skal være gøy, spøk og tøys, løgner derimot, er fullstendig uakseptabelt! Avslutter med denne, for en stund. (Gleden forsvant!)

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    Dagen i dag har blitt viet til andre ting en musikk og hifi, deriblant reparasjon av en utelysarmatur, tur til Moss og annet forefallende arbeid. Jeg liker ikke ordet, men av og til må det jobbes for å holde en viss standard.
    En gladmelding fra Rob DeBoer fra Four80East, er at disse "Barn sessions" låtene har blitt til et helt nytt album med slippdato 11/4. Det gledes 😉

Nå har jeg endelig fått satt meg til rette i godstolen med LP på grammofonen og litt rødt øverst i glasset. Ha en fredelig kveld og helg! 😉👍

IMG_9755.jpeg

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    God søndag!

Stille og rolig her med rutinemessige gjøremål på en gråværsdag. Selv om jeg har holdt meg minst femmila unna skimesterskapet, så har jeg ikke unngått å få med meg noen av resultatene. Det burde kanskje vært på sin plass å melde hopplandslaget på NRKs symesterskap? Skammelig å jukse seg til resultater uansett måte. 🙄

Musikklytting i dag har for det meste vært fra ICON og det skal jeg fortsette med utover ettermiddagen. Så da får dere ha en fortsatt god dag!😉

Brian Hughes - Ready for Freddy

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    No soup for you?

IMG_9763.jpeg

Hver gang jeg hører Four80East og deres "Noodle soup", tenker jeg alltid på suppeselgeren i serien "Seinfeld".
    Men hvorfor skriver jeg dette, jo fordi nevnte gruppe slapp nok en låt på YouTube fra deres kommende album nå i formiddag. 😉
    God mandag folkens!

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    God morgen!

ikke særlig gøy å våkne opp til et hvitt teppe av snø og bilen er dekket av snø og knudrete is. Kunne ikke ha passet særlig dårligere da jeg skal levere bil for ruteskift. Uflaks igjen."fåkke gjort noe mer re". Så da er det bare å bite i det, skrape bilen best mulig og tro at det er greit nok. Ønsker alle en snø og isfri tirsdag! 😁

Rei Narita - Zephyr

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    To skiturer i dag!

Ja det kunne jo passe bra med skiturer i dag som det har snødd stort sett hele dagen. Det var ikke mye sport i mine turer, men levering og henting av bil i Ski og det ble ny rute (u)heldigvis. Bortsett fra noen fingermerker på dasjen, ser det ut til å ha gått bra for seg. Fikk se regningen til forsikringsselkapet og jeg er glad for at det var kun kr 3000,- i egenandel. Jeg må samtidig få skryte av både jernbane og buss, da de har holdt seg til oppsatte avtaler, selv med noen snøfnugg og minusgrader. Nå blir det å sløve litt foran "alteret" og det blir "enkelt" i aften. Mao musikk fra ICON. Ha en flott aften. 😊

Marcus Johnson - Doc's groove

Sist redigert:

TTs

Lost in music
    Ble medlem
    08.02.2025
    Antall liker
    2.247
    Sted
    Arnestedet
    Torget vurderinger
    1
    God ettermiddag!

Har fått kranglet til meg en tvdekoder med opptak fra min tvsignalleverandør, slik at jeg endelig igjen kan få sett mine favorittprogram i opptak. Selv om jeg stort sett er hjemme, hender det jo at jeg ikke gidder å sitte oppe til langt over midnatt for å få med meg diverse program, så det gledes.
    Musikken har vært viet denne dansken, nå musiker og vinbonde i California. Vinen bærer hans etternavn om noen er interesssert. Ønsker alle en fin midtuke!

IMG_9775.jpeg

X-Cell

Lorden av Nord!
    Moderator
    Ble medlem
    23.10.2006
    Antall liker
    10.558
    Sted
    Narvik
    Torget vurderinger
    12
    Angående forsikring og glass skade så er det bare å dra innom hvilket som helst glassfirma eller bilskadefirma og de kan utføre det for deg. Bare å si hvilket selskap du har så fikser de alt for deg og du betaler bare egenandelen.

Trenger ikke snakke med forsikringen først :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn