Kommentarene er i det minste tull og tøys... (foball, selvfølgelig)
«En tomme eller to innenfor stolpen, så hadde det vært mål.» (Dave Bassett live på Sky Sports)
«Begge lag har scoret et par mål, og begge lag har sluppet inn to.» (Peter Withe til Radio 5 Live)
«Sånn er fotball. Nord-Irland har hatt mange sjanser og ikke scoret, mens England ikke har hatt en eneste sjanse og scoret to.» (Trevor Brooking)
«Den nye Vest-tribunen kaster en stor skygge over hele banen, selv på en solrik dag.» (Chris Jones, Evening Standard)
«Et Merseyide-derby varer vanligvis i 90 minutter, og jeg tror ikke dagens kamp vil være noe annerledes.» (Trevor Brooking)
«Som jeg sa her forleden; ofte er målvaktens mest sårbare punkt mellom bena.» (Andy Gray, Sky Sports)
«De [Rosenborg] har vunnet 66 kamper, og scoret i alle sammen.» (Brian Moore på TV-kanalen ITV)
«Jeg har aldri kommentert dommere, og jeg vil ikke bryte en livslang vane for den slubberten.» (Ron Atkinson)
«Dumbarton-spilleren Steve McCahill hinket ut av banen med et stygt kutt i pannen.» (Tom Ferrie)
«Dette er andre gangen han [Terry Phelan] har kommet mellom seg selv og målet.» (Brian Marwood på Radio 5 Live)
«Skuddet fra Law var presist, men langt over.» (Alan Parry)
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
«Og Arsenal har nå masser av tid til å diktere de siste sekundene.» (Peter Jones)
«Hvis historien gjentar seg, tror jeg vi kan forvente at det samme skjer igjen.» (Terry Venables)
«Mirandinha vil skyte flere skudd i kveld enn begge lagene til sammen.» (Malcolm McDonald)
«Celtic-manager Davie Hay har fortsatt et par friske bein i ermet.» (John Greig)
«Og jeg tror helt ærlig at vi kan nå helt til Wembley, hvis ingen slår oss ut.» (Dave Bassett)
«Det var den kampen som fikk Everton-skipet tilbake på veien.» (Alan Green)
«Det står nå 1-1, eksakt motsatt resultat av sist lørdag.» (Kommentator på Radio 5 Live)
«Du scorer ikke 64 mål på 86 kamper på høyeste nivå, uten å kunne score mål.» (Alan Green)
«Noen folk er for meg, andre er pro meg.» (Terry Venables)
«Jeg tror ikke på flaks, men jeg tror vi trenger det.» (Alan Ball)
«Det jeg sa til dem i pausen, gjør seg ikke på trykk i radio.» (Gerry Francis)
«Han er en av de fotballspillerne som har hjernen i hodet.» (Derek Johnstone på BBC TV)
«Jeg vil ikke si at han [David Ginola] er den beste venstrevingen i Premier League, men det finnes ingen bedre.» (Ron Atkinson i et TV-intervju)