Z
Zomby_Woof
Gjest
Oversettes til SI, som alle andre anakronismer fra U-landet i vest.....Og hva skal man kalle AWG?
https://www.rapidtables.com/calc/wire/awg-to-mm.html
Oversettes til SI, som alle andre anakronismer fra U-landet i vest.....Og hva skal man kalle AWG?
Å konvertere størrelsen gjør ikke AWG til et turn off-begrep.Oversettes til SI, som alle andre anakronismer fra U-landet i vest.....Og hva skal man kalle AWG?
Nå var vel poenget denne evige anglifiseringen av språket. Det å bruke Imperial i stedet for å konvertere til SI er i mine øyne en uvane. Helt greit å høre amerikanere synge om 110 in the shade, men vi snakker vel ikke om hvor mange pund vi veier lenger?Å konvertere størrelsen gjør ikke AWG til et turn off-begrep.Oversettes til SI, som alle andre anakronismer fra U-landet i vest.....Og hva skal man kalle AWG?
Ooouuuuuu! Dyyyp!Størrelsen kan fort bli turn-off, AWG eller ikke......
(Når det er sagt, så er de damene som mener at størrelsen ikke betyr noe, nokså grunne!)
Det er dog et nyttig ord...Det mest irriterende ordet jeg vet: dog
Vekk med det!
Det er på en side gammeldags, oppstyltet gammelmodig, men den økte bruken er ny innflytelse fra engelsk though og tysk doch.Det er dog et nyttig ord...Det mest irriterende ordet jeg vet: dog
Vekk med det!
Konseptet med "Fredag hele uka" høres dog ikke så helt ille ut!"Black Week"
"Tyvstarter Black Friday"
"Black Friday hele uka!"
Nei for pokker!! Det er et av mine yndlingsuttrykk! Den mest praktfulle hersketeknikk som finnes!Lille venn.....
Fredag 13. hele uka.Konseptet med "Fredag hele uka" høres dog ikke så helt ille ut!"Black Week"
"Black Friday hele uka!"
Du får stole på vår venn Deph som er skeptisk alt overnaturlig og naustegubber i enhver form! Trøst deg med at Deph har rett!Fredag 13. hele uka.Konseptet med "Fredag hele uka" høres dog ikke så helt ille ut!"Black Week"
"Black Friday hele uka!"
Jeg er nok på samme side som Dephe akkurat der. Skeptisk og mistroisk til alt nytt og alle nye tanker, som en ekte inngrodd naustegubbe.Du får stole på vår venn Deph som er skeptisk alt overnaturlig og naustegubber i enhver form! Trøst deg med at Deph har rett!Fredag 13. hele uka.Konseptet med "Fredag hele uka" høres dog ikke så helt ille ut!"Black Week"
"Black Friday hele uka!"
Da bør en av mine favorittstriper fra Lunch slå an:Nei for pokker!! Det er et av mine yndlingsuttrykk! Den mest praktfulle hersketeknikk som finnes!Lille venn.....
Har ikke tall på alle de sure megger jeg har møtt i ulike sammenhneger som har flippet helt ut og gått fra konseptene når jeg har gitt dem et belærende, ovenfra og nedad; "Men hør nå her, lille venn!" Funker stort sett hver gang!
mandag hele året...Fredag 13. hele uka.Konseptet med "Fredag hele uka" høres dog ikke så helt ille ut!"Black Week"
"Black Friday hele uka!"
Praktfull!!Da bør en av mine favorittstriper fra Lunch slå an:Nei for pokker!! Det er et av mine yndlingsuttrykk! Den mest praktfulle hersketeknikk som finnes!Lille venn.....
Har ikke tall på alle de sure megger jeg har møtt i ulike sammenhneger som har flippet helt ut og gått fra konseptene når jeg har gitt dem et belærende, ovenfra og nedad; "Men hør nå her, lille venn!" Funker stort sett hver gang!
Vis vedlegget 518319
Den er da bare vakkerDa bør en av mine favorittstriper fra Lunch slå an:Nei for pokker!! Det er et av mine yndlingsuttrykk! Den mest praktfulle hersketeknikk som finnes!Lille venn.....
Vis vedlegget 518319
Det er ikke lett å være beskjeden når man er helt uten feil.. mvh SivilingeniørDen er da bare vakkerDa bør en av mine favorittstriper fra Lunch slå an:Nei for pokker!! Det er et av mine yndlingsuttrykk! Den mest praktfulle hersketeknikk som finnes!Lille venn.....
Vis vedlegget 518319