Jeg er iallefall ute av evt gruppekjøp. Sendte et spørsmål til Promitheus for flere mnd siden, men fikk aldri svar. Da ble jeg litt gretten og kjøpte en placette passive linestage isteden.
et ordentlig hopp i budsjett etter hva jeg kunne se, men sikkert bra. Konstantimpedansattenuator har jeg lest om :Placette har heldigvis fast 9kOhm inn og 2k ut. Deilig å ha fjernkontroll og 125 trinn!
Vet ikke helt hvordan den er oppbygd. Lite fornuftig info å finne.et ordentlig hopp i budsjett etter hva jeg kunne se, men sikkert bra. Konstantimpedansattenuator har jeg lest om :
http://www.svalander.se/omkopplare/omkopplare.htm#konstant
Kan det være no slikt inne i Placetten din kanskje ?
Jeg sjekket med www.diyhifisupply.com og de gir oss 17% på deres autoformer($250 ordinært) eller SQ supermalloy TVC($320 ordinært) hvis vi er 5 stk. Ved 10stk er rabatten 20%, noe som er maks.Jeg oppdaget her om dagen at 6moons hadde fjernet Promitheus TVCen fra sin "in the works" , så sendte et spørsmål til Srajan Ebaen og fikk til svar at de aldri mottok testeksemplaret og han var usikker på om det ble noe av.
Så nå vet jeg ikke min arme råd, men er åpen for forslag.
FrodeIMO, all four of these inductive volume controls give high end performance. None is outclassed by the others and in the right system any one can shine. The S&B is well established and the amorphous has established itself in the last year. Of customers I know that have owned both , preference is split roughly 50/50. Consensus: The S&B gives a more transparent, brilliant sound and hf have more finesse. The amorphous is richer sounding. Both test flat out to 50Khz. The autoformer has even wider bandwidth and seems to be less sensitive to impedance issues. And, it has the most slammin' bass of the three based on early listening. As we build up some consensus will post more later. The supermalloy is new and combines the tonal richness of the amorphous with the transparency of the S&B.
Forespørsel er sendt. Velger er ikke med , men jeg antar at det er mulig å få en pakkepris hvis vi er interessert. Det hadde jo vært kjekt med fjernkontroll.Regner med at prisen er uten velger, men kan du maile ham å spørre om festebraketter følger med, og det i så fall er for liggende eller stående montering.
FrodeThe SQ has included brackets for standup mounting. The autoformers are on standoffs for mounting.
Brian
Forespørsel er sendt. Velger er ikke med , men jeg antar at det er mulig å få en pakkepris hvis vi er interessert. Det hadde jo vært kjekt med fjernkontroll.Her er velgerene: http://www.diyhifisupply.com/diyhs_dact_switches.htm
Frode
Før det hele stoppet hos 6moons hadde vi sju sikre:Deg, frode, ellef og meg? Vi mangler nå ihvertfall en.
What's going on ?Forespørsel er sendt. Velger er ikke med , men jeg antar at det er mulig å få en pakkepris hvis vi er interessert. Det hadde jo vært kjekt med fjernkontroll.Her er velgerene: http://www.diyhifisupply.com/diyhs_dact_switches.htm
Frode
for en gjeng.. vinninga er iferd med å gå opp i den berømte spinninga, kan du videresende kommunikasjonen du hadde med diyhifisupply, så kan evt. jeg ta opp tråden ?Jeg er i alle fall helt blakk og dermed ute for øyeblikket.
Frode
Ikke for å fyre oppunder menfor en gjeng..