U2 gjennomgang

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.05.2009
Antall liker
160
Lyngen skrev:
Karma skrev:
Synes kanskje at man, i det minste i respekt for Lyngen, skal holde oss til U2 i denne tråd?

REM kan vel heller få sin egen tråd? ;)
Jeg er ferdig med U2 så det går bra. Jeg syntes dette var ganske så morsomt så tenkte jeg kanskje kunne ta et band til. Men jeg er mest glad i den mer kommersielle perioden til R.E.M. og de andre albumene er mer av middels interesse. Skal lytte til noen av dem og se om jeg har lyst. Hvilke andre band er mulige? Radiohead´s discography gir seg vel selv? Sonic Youth?
OK. Du er sjefen i tråden! ;D

Hva med bandet i avartaren din?

U

utgatt60135

Gjest
Karma skrev:
Hva med bandet i avartaren din?
King Crimson gjennomgang var slett ikke dumt tenkt. hmm......

R.E.M får andre ta siden jeg fremdeles ikke liker Monster noen spesielt (det var testen min).

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.919
Sted
Oslo
spar meg! som å se på navlelo gro. :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* ;D

;)

edit: syns du er flink jeg Lyngen. Setter pris på at du lager disse listene. Inspirerer til kjøp titt og ofte også. ;)

Harvest

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2007
Antall liker
7
baluba skrev:
Noen som orker å ta en like nøye gjennomgang av REM? De er jo tidenes band i stadionstørrelse (i moderne tid, i alle fall). Etter en kjapp gjennomgang av samlingen (med øynene) så orker jeg ikke å høre så mye av et band i tur og orden, uansett hvor godt det er. Men for de med tålmodighet og terninger så bør det være en takknemlig oppgave. :)
Det fins neppe noe band jeg har hørt mer på enn R.E.M, så den jobben tar jeg med glede når jeg bare får litt tid på meg! Har samtlige album av dem og minst like mange singler og bokser...

Er ellers enig i mange av anmeldelsene til Lyngen på U2, men holder nok album som Rattle and Hum og War høyere! Rattle and hum åpner med en fantastisk tøff versjon av The Beatles Helter Skelter som virkelig som jeg får "fot" av! Liker stemninga i den plata. War har kanskje ikke den beste lyden, men et "sound" med serpreg og masse energi! Den nest site plata deres, "How to dismantle an atomic" bomb syns jeg også er meget bra!

Kan si hva man vil om U2, men det er faktisk ikke så veldig mange band som har vært så gode over så lang tid! Dette har de til felles med R.E.M men med et litt annet uttrykk...

U

utgatt60135

Gjest
Gimsegutten skrev:
Kan si hva man vil om U2, men det er faktisk ikke så veldig mange band som har vært så gode over så lang tid! Dette har de til felles med R.E.M men med et litt annet uttrykk...
Jepp ...

Blir interessant å se din R.E.M gjennomgang :).

Topp Bunn