Unipivot heimlaga

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Et imponerende stykke arbeid! :)
    Spiller det virkelig så bra som du gir uttrykk for?
    Jeg fristes faktisk til å prøve meg på en slik utfordring når jeg måtte finne tid til det, og takker samtidig for en inspirerende tråd!
    Tusen takk for det:)Faktisk spiller dette utrulig bra ja,armen har kostet småpenger,det dyreste va vel headshellet og armkabler med PU-klipsene.Har ikkje finregna på det men har kosta under 500kr.Har vært mye "juseringer" underveis for å finne balansen mht baklodd og sideveis balanse.Skal gjøre endringer mht armbord og tilkoblingene der.Blir vel å lage det i annet materiale+ lage en koblingsboks oppå som nevnt tidligere.Antiskate skal prøves,annen armrest,få tak i en armliftmekanisme.Som sagt,e ennu på prototypestadiet:)

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Denne tråden må vel vere et glimrende eksempel på vellykket diy prosjekt?
    Ka lesebriller har du mana på deg ikveld?leser du at prosjektet er mislykket?

Hatten av for ett flott stykke arbeid i ekte diyånd på alle mulige måter,inkl design på armen.

Mvh.
    Takker så mye,e artig med DIY når man lykkes:D Og ja,prosjektet e ikkje mislykket..

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Ehh ?? :mad:

Du er i feil avdeling nå. Dette er DIY avdelingen hvor folk ofte lager ting bedre selv, enn "ferdigprodusert". Dette er en del av hobbyen :)
    Helt riktig,dette e DIY-avd :) PS,har fulgt med på dine saker,flotte greier,måtte bare ha det sagt:)

Cobra2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Antall liker
    1.068
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Jeg vil tro de aller fleste armer begynte som DIY/prosjekt(er)... -forskjellen er ikke i kvalitet, men de kommersielle må kunne re-produseres likt i et større antall, og ha noenlunde standardisete justerings/tilpasnings-former.
    Dette trenger en ikke tenke på med DIY til husbruk. Og armen kan derfor spesial-bygges/tilpasses DIN spiller / PU / filosofi / ... -og gjerne være overlegen allverdens kjøpe-armer!

(og/men,...de blir ikke nødvendigvis billigere :cool: )

mana

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Denne tråden må vel vere et glimrende eksempel på vellykket diy prosjekt?
    Ka lesebriller har du mana på deg ikveld?leser du at prosjektet er mislykket?

Hatten av for ett flott stykke arbeid i ekte diyånd på alle mulige måter,inkl design på armen.

Mvh.
    Takker så mye,e artig med DIY når man lykkes:D Og ja,prosjektet e ikkje mislykket..
    Eg synes at det er heilt toppers med sjølbygging og all ære til dere som holder på me dette.Eg synes og at der er mye flott sjølbygg innenfor forsterkere,høyttalere etc.
    Mestring til å kunne lage like bra eller kanskje bedre og i tillegg billigere ser jeg at vil gi en go følelse.Når det gjelder tonearmer så er dette presisjonsarbeid som krever verktøy som jeg regner med ikke er tilgjengelig for menigmann på Biltema.Selv om dette er en arm med unipivot løsning kreves nok løsninger med veldig strenge toleranser.Når i tillegg at brukte tonearmer kan skaffes brukte til relativt små beløp så forsvinner i vertfall gevinsten i kroner og ører.Har selv en meget flott unipivot arm som er innkjøpt til en lav pris som ikke ikke akkurat trigger meg til å gå i gang med et slikt prosjekt men det e kult å se bildene og hva du har brukt av deler så du skal ha kred for entusiasmen :)

Cobra2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Antall liker
    1.068
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Magne, du burde prøve å se hva de mest ekstreme japsene gjør for DIY...hvordan bambus og andre redskaper blir "resirkulert" og skrudd sammen med PU og andre deler som kostet mer enn bilen din... du trenger ikke partikkel-aksellerator for å bygge en tone-arm, du trenger tålmodighet!

mana

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Magne, du burde prøve å se hva de mest ekstreme japsene gjør for DIY...hvordan bambus og andre redskaper blir "resirkulert" og skrudd sammen med PU og andre deler som kostet mer enn bilen din... du trenger ikke partikkel-aksellerator for å bygge en tone-arm, du trenger tålmodighet!
    :rolleyes:

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Vel,ser at du ikkje heilt har trua på denne,e vesst førr billig,e det det som e problemet? E det liksom blitt rakettforskning å lage en unipivot arm? Ville ikkje prøvd mæ på å lage en vanlig arm med vanlige lagre,ganske enkelt fordi æ ikkje har utstyr tel det. Men æ snakke altså ikkje sant når æ sier at denne funker bedre enn en Rega RB600 på min speller,e det bare entusiasme? At du ikkje like designen e en ting,men at du påstår at denne ikkje funker eller kan spille bra må du dra lenger på landet med. Det får være din meining,men der tar du feil. Rega-arma blir nok solgt,føle ikkje behov for å montere den tilbake. Turte ikkje å selge den før æ visste korsen min arm ville funke.. Og verktøyet mitt e ikkje handla på Biltema,korsen kom du fram tel det?

Sist redigert:

pellesmil

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.04.2005
    Antall liker
    350
    Sted
    Skedsmokorset
    Torget vurderinger
    4
    Flott arm Norlending, låter sikkert ypperlig, gode DIY løsninger og litt enkel fysisk forståelse kan gjøre underverker.
    Mange er livredde for å modde på en platespiller eller arm men faktum er at teorien bak en platespiller er ren fysikk.

Og takk til tvilerne da som lager litt fart i diskusjonen, :rolleyes:

mana

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Vel,ser at du ikkje heilt har trua på denne,e vesst førr billig,e det det som e problemet? E det liksom blitt rakettforskning å lage en unipivot arm? Ville ikkje prøvd mæ på å lage en vanlig arm med vanlige lagre,ganske enkelt fordi æ ikkje har utstyr tel det. Men æ snakke altså ikkje sant når æ sier at denne funker bedre enn en Rega RB600 på min speller,e det bare entusiasme? At du ikkje like designen e en ting,men at du påstår at denne ikkje funker eller kan spille bra må du dra lenger på landet med. Det får være din meining,men der tar du feil. Rega-arma blir nok solgt,føle ikkje behov for å montere den tilbake. Turte ikkje å selge den før æ visste korsen min arm ville funke.. Og verktøyet mitt e ikkje handla på Biltema,korsen kom du fram tel det?
    Ønsker ikke å lage en fæl diskusjon ut av dette.Jeg synes og mener at sjølbygging er en artig hobby og er spennende å følge med på.Det betyr ikkje at alt som noen prøver å lage verken har noe for seg eller gir noen form for forbedring i forhold til det ferdig kjøpte produktet.Jeg tror deg absolutt at armen du har laget fungerer og jeg synes at det er toppers å følge med på tråden men det må være lov å sette spørsmål til om der er noe poeng i akkurat dette prosjektet da det ikke er noen videreutvikling av unipivot prinsippet og når tilgangen på bruktmarkedet til slike armer kan skaffes til en meget hyggelig pris f.eks den jeg har er innkjøpt for femten hundre med tre headshell så føler ikke akkurat jeg noen trang til å bygge en arm bare for å bygge den.

Cobra2

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.02.2003
    Antall liker
    1.068
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    75
    Men poenget med DIY er som en linje fra Discovery; når de spurte om hensikt & hvorfor noen ville sette en turbin(jet-)motor i en motorsykkel-ramme..! ;

BECAUSE WE CAN ! ! !

8)

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Neida,skal ikkje lage noe krangel ut av dette,e nok av tråder førr det på Hfs. Vel,vi e forskjellige,æ gjorde det mest på gøy først. Hadde dette ikkje funka hadde æ sagt ifra og kasta armen rett i søpla. Hovedårsak va at æ hadde lyst å teste ut en lengre arm og hadde lyst å teste unipivot siden en kompis lovpriser dette armkonseptet. E ikkje ute etter å finne opp hjulet på nytt heller,det skrev æ vel tidlig i denne tråden. Syns det va greit å kunne fritt velge armlengde som passet mitt plinth. E jo ingen problem med protractor heller da Fidelity med Gunnar Brekke laga en super sådan for "alle" armlengder :D Men det va jo veldig billig med 1500kr,hvilken arm e det?

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Flott arm Norlending, låter sikkert ypperlig, gode DIY løsninger og litt enkel fysisk forståelse kan gjøre underverker.
    Mange er livredde for å modde på en platespiller eller arm men faktum er at teorien bak en platespiller er ren fysikk.

Og takk til tvilerne da som lager litt fart i diskusjonen, :rolleyes:
    Takk :) Det e fysikk,heilt riktig

mana

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Neida,skal ikkje lage noe krangel ut av dette,e nok av tråder førr det på Hfs. Vel,vi e forskjellige,æ gjorde det mest på gøy først. Hadde dette ikkje funka hadde æ sagt ifra og kasta armen rett i søpla. Hovedårsak va at æ hadde lyst å teste ut en lengre arm og hadde lyst å teste unipivot siden en kompis lovpriser dette armkonseptet. E ikkje ute etter å finne opp hjulet på nytt heller,det skrev æ vel tidlig i denne tråden. Syns det va greit å kunne fritt velge armlengde som passet mitt plinth. E jo ingen problem med protractor heller da Fidelity med Gunnar Brekke laga en super sådan for "alle" armlengder :D Men det va jo veldig billig med 1500kr,hvilken arm e det?
    Grace 714

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Ok,ane ikkje noe om den der,sikkert bra. Men min smak e nok litt annerledes,liker SME,Jelco osv. Kanskje det litt meir industrielle looket vess du skjønner?

mana

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.08.2009
    Antall liker
    190
    Torget vurderinger
    24
    Ok,ane ikkje noe om den der,sikkert bra. Men min smak e nok litt annerledes,liker SME,Jelco osv. Kanskje det litt meir industrielle looket vess du skjønner?
    Ser den.Kom nok litt skjevt ut i natt etter noen duggfriske bokser som stod lett henslengt i kjøleskapet:cool:.men eg syns eg har retta opp litt på det i hvertfall.

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Vi har da samme smak ang PU,har også AT33EV som du sikkert har observert:rolleyes:

Z

Zomby_Woof

Gjest
    Kjent med det. Dessverre ser det ut som Silk bare er å få terminert med tulledyre XLR. Jeg insisterer på moderat prisede og velfungerende greier fre Lictenstein. Ellers har jeg et brukttilbud som jeg nok benytter om det ikke ender med Canare for alle penga. ;)

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Ok,men selges jo løpemeter der vess man orke å lodde..Neutrik får man kjøpt "overalt" :)

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Den jordkabeln(cat-5ledern) som ble kutta va tvinnet for å få litt antiskatingeffekt men den va jo ganske stiv og gjorde at azimuth endra sæ av og tel.Vel,må vel fikse en antiskatemekanisme,ble slengt uta av rilla på torturkuttet på HifiNews-plata. Ikkje at det skal være noen referanse men likevel,skal fikses! Og denne plukket æ av Rega-arma i dag,e en VTA-on-the-fly-adjuster.Den skal brukes når æ mekke nytt armbord,tenkte å lage et i tykk alu,trur æ skal finne noe på jobb..
    WP_20140329_003.jpg

Hylsa skal i det nye armbordet,den tynne gjengehylsa med fingermuttern går akkurat inni. Ovenfor ligg en 16 langkopp,inni der går tapetloddet.Langkoppen passe perfekt inni gjengehylsa,snakk om flaks :D

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Skal bli greit å få fikset det da VTA e tilpasset AT33EV nu,skal en annen PU på har æ et problem,man kan jo shimse opp pivotspiken,verre vess den må ned..For tungvindt men e jo bare på prøvestadiet ennu,TTT. Da blir jo ting enklere,kan jo fikse et armrør tel eller 2 og enkelt veksle mellom PU`s :cool: Må bare drekke ei flaske cognac eller 2 først;)
    WP_20140322_008.jpg

Sist redigert:

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Har ikkje skjedd så mye med armen siste uka,ikkje tid.Har fått ordna VTA-adjustern,klargjort den,må bare finne noe egnet tel nytt armbord først. Så va det issuet med antiskating,har lyst på magnetisk justerbar antiskate,driv å gruble og teste litt,hmm,håpe det går i praksis,har noen teorier. Har lest endel ang temaet antiskate,virker som det e endel oppfatninger ang det emnet. Men det æ trur etter å ha lest mellom linjene e at: behovet/antiskatekraften er høyest ytterst/begynnelsen på platesida,noen enige/uenige?

WP_20140404_001.jpg

Her e den,mulighet for justering under spilling..

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Forsøkte litt på å mekke ihop en antiskatemekanisme i dag vha magneter,va noe ukontrollerbart skal sies,trur æ droppe det kanskje. "Tok en VPI" og snurra armkabeln,funke faktisk bra det,får litt skyv utover,uvisst kor mye men det speller bra.Veit ikkje om det e verd å bruke så mye energi på akkurat det,e jo et kompromiss anyway,leser jo veldig delte oppfatninger ang det.Vel,nok en ting å få hifinevroser av:p Nei,skal heller få fiksa nytt armbord og koblingsboks ala VPI sånn at xlr kjem lenger opp og æ får meir naturlig bue på kabeln fra armen(kabeln va for 9-10") Blir vel å vende RCA-pluggene bakover da. Vurdere også meir vekt i bunn av pivot for å få den litt meir stabil,får se..
    WP_20140405_001.jpg

Sist redigert:

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Ja,det hadde nok vært enklere,men har vært lærerikt å mekke eget,e jo ikkje ferdig ennu,blir man det egentlig:rolleyes: Nei,skal se om æ får begynt på armbordet i løpet av kvelden vess det bli tid. Først ut e støvsuging av kåken,pliktene kaller:p

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Hmm,heile kvelden gikk plutselig.Fikk skjært tel et nytt armbord og montert vta-adjuster fast i den+lakka det sort.Laga det av ei stålplate denne gang.Måtte frese mæ ned i plinthet endel for å få plass,men det gikk nu det og.Har en artig ide som Zomby Woof ga mæ; magnetisk sideveis stabilisering.Blir å gjøre det på en annen måte enn den Phantom-armen,blir ikkje et lager i bunn av pivot,blir å gjøre det på en annen måte.Blir kun pivotspike som "lager/friksjonspunkt" fremdeles.Stay tuned,bilder kjem..nøye mæ med wimp nu..

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    WP_20140409_002.jpg

Sånn,dette blei min løsning på magnetisk stabilisering.. Gjenstår å se og høre korsen det funke i praksis. Halvmånen funker også som antiskate vess den justeres med litt ulik avstand tel magnetene som står på M4-bolten i pivot.Halvmånen e festa på rustfri ikkemagnetisk gjengestang.De 2 e festa i pivotspike sånn at ingen ting endre sæ når VTA justeres.Messingen som synes på bildet e fingermutter for det,kan justeres under spilling..Vel,eneste æ kan si nu e at den kjennes ikkje ut som en unipivot under betjening,vingler ikkje i det hele tatt..

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    WP_20140409_001.jpg

Her synes litt av "galskapen" PS: Den midlertidige koblingsboksen e bare festa med dobbelsidig tape inn tel videre..Skal bytte skruer tel armbordet også..
    De 2 magnetene står med polene mot hverandre og da sentrerer de mot halvmånen..

Sist redigert:

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Fikk såvidt testa armen i går kveld,funka bra etter å ha justert litt på halvmånen,hadde alt for mye antiscate. Justerte inn på min måte;noen få turn på armkabel og halvmånen ørlite offset. Kontrollerte med å slippe PU ned overalt på platesida mens æ studerte nøye ka som skjedde. Virka ok,dvs så ikkje/følte ikkje armen ville noen vei/ingen bøyning av cantilever. Dobbeltsjekka med alle biastestene på den testskiva(vist tidligere),bingo;besto testene med glans.Spilte så ei plate,hørtes bra ut.Men skal ikkje si noe ennu om den spille bedre med magnetstabilisering eller uten,det kan æ ikkje si før æ har latt det gå ei stund med spilling :) Som det kan synes på bildet har æ brukbart med justeringsmulighet ang VTA,kan slippe arm ned ca 8mm og opp kanskje15-20 i forhold tel der den e nu med AT33EV og nøytral VTA. Så da skulle vel alle PU passe..
    WP_20140410_002.jpg

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Sålangt vil æ si at dette va ei forbedring,har snurra Police,starta med Every Breath.. på høyt volum,spilte skikkelig fast og kontrollert. Ang antiskate trur æ jaggu æ har truffet spikern,e heilt jevn sporing over heile platesida,ingen ulumskheter å spore/høre,virke meget bra.Lyden e så sentrert at det nesten e mono;-) Finjusterte VTA,VTF,azimuth og sjekka nullpunktene etter magnetmodden,alt sitt spikra,meget bra.En liten milepæl før mæ,har aldri vært i nærheten på mine tidligere snurreroppsett:-D
    Bestlilte et par nye TA5F mini-xlr på ebay,skal ha det når ny "junction-box" lages,va ikkje noe særlig å lodde førr andre gang på en sånn liten plugg :p Men ellers e den pluggen genial :)

Sist redigert:

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Fikk spilt litt i dag og,funke bra denne noe ukonvensjonelle løsninga,her nært slutten av platesida:
    WP_20140411_002.jpg

Lure litt på om den hadde sett bedre ut med pivot i sort,kanskje?
    WP_20140409_003.jpg

ogla

Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Antall liker
    741
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    Flott prosjekt du har gående og det er fornøyelig å følge med på.
    Smarte, oppfinnsomme løsninger:)

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Takk:) Ja,har vært litt grubling og mye testing underveis. Men har vært veldig lærerikt,artig å se at man klare å få sine teorier ut i praksis og at de funka bra også e jo ekstra bonus:D

Scrooge

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.11.2008
    Antall liker
    1.129
    Tar av meg hatten for kreativitet og finurlige løsninger! :)
    Jeg har vel sagt det før, men gjentar det gjerne: Dette prosjektet er så avgjort ansporende! Skulle jeg en dag få tid, så vet du jo hva jeg kommer til å bruke den til!

Det er kanskje en og annen som flirer litt i skjegget over dette prosjektet, men fra meg får du i alle fall full honnør!

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Takker for hyggelige ord :D Har vært endel att og fram med dette prosjektet,men sånn blir det vel alltid med egenkomponerte DIY-løsninger.Vel,regna ikkje med at det skulle bli "endelig" med en gang. Noen må gjerne flire i skjegget,da flire æ i mitt eget skjegg som æ har hatt halve livet;-) E bilmekaniker tel daglig så litt mekanikk kan man jo. Neodyn.-magnetene som står montert "frastøtene" e som dere ser festa på en M4 rustfri,den e først banka litt flat på en ambolt,så filt helt flat på begge sider og boret igjennom med 2,5mm bor,brukte så en rustfri PU-skru og mutter for å feste de.For at dette skal funke MÅ den stå eksakt 90grader ut og akkurat i samme høyde som selve pivotpunktet,vess ikkje ville VTF endre sæ når arm pendler opp og ned.Logisk,ikkje sant? Og,en viktig ting til; den magnetiske halvmånen må være like høy heile veien,vess ikkje endre azimuth sæ.Logisk det og ka? Tenkte endel på den der løsninga skal sies.Den løsninga som den Phantom-arma bruke kreve et lager i bunn,ikkje sant? Sjekk bildet,den delen som antiskate-tråden e festa i e opplagra,det må den være.. Æ har da klart mæ uten det og uten egen antiskateløsning,halvmånen gjør 2 ting;stabiliserer og funker som antiskate.Vess halvmånen justeres tel samme avstand iht magnetene på heile vandringa e antiskate lik 0gram..

Norlenning

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.03.2007
    Antall liker
    499
    Torget vurderinger
    2
    Va en runde på biltema i dag og handla 2mm gummiduk,tanken e å bruke det i et eller to lag under armbord for avkobling.Vil da legge O-ringer under skruehodene og så skru det varsomt fast.Veit ikkje om det e hørbart men det skade neppe og blir seende fetere ut,e litt tynt nu:) Kjøpte noen M4 rustfrie umbrakoskruer med sylindrisk hode og noen M4 innsatsgjenger som blir festa i plinthet.Skal lakke skruene svart,blir penest.Lure litt på å lakke nederste del av pivot sort(den runde delen) Regne med at det ikkje blir gjort så mye før den nye TA5F-pluggen kjem.Må ordne en permanent løsning ang koblingsboksen da.Da begynne det å flaske sæ litt meir,bare en liten ting som gjennstår;armlift. Hmm,ka ska man finne på der? Får gruble litt igjen;-) En stor takk tel Zomby Woof for inspirasjon til min magnetløsning :D

Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn