Transport og import UPS, Bring og Posten.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Innlegg
7.514
Antall liker
7.559
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
37
Fikk lyst til og dele en litt fornøyelig historie:

Jeg venter på noe utstyr jeg skal teste og sist fredag ble pakken sendt avgårde fra København med UPS.

Når vi bodde i Vestby brukte pakken allerede og bli levert neste dag, det samme når vi bodde i Moss, også da ble det levert på mindre enn 24t......... men nå som vi har flyttet ut i den ytterste villeste ødemarken i utkant Norge (13 min med bil fra Moss og 15 min fra Vestby).... så er ting annerledes......... så kort fortalt fikk jeg på mandag beskjed om at UPS ikke leverte så langt avgårde og at pakken ville bli overført til Posten...... ok tenkte jeg, så i går fikk jeg beskjed om at Bring var satt på oppdraget (jeg trodde Posten og Bring var samme firma) og jeg fikk ny beskjed fra UPS at de skulle levere på Torsdag, så fikk jeg melding fra Bring at pakken skulle leveres ut i dag Onsdag, så fikk jeg beskjed fra Posten at pakken var på vei til Rolvsøy og ville bli ettersendt (dette skjede altså i går)........ så i morges altså Onsdag ringte det på døren kl 07.15 med en blid fyr fra Posten med Posten varebil som sa han hadde pakke til meg, jeg tenkte WOW, det gikk bra........ og historien burde vel slutte her.........MEN, neida....... kl 07.45 får jeg SMS fra Bring at pakken vil bli levert i løpet av ettermiddagen........ kl 08.05 får jeg mail fra UPS at pakken vil bli levert med budbil i løpet av dagen på Torsdag altså i morgen........ jeg ringer til UPS og sier at jeg allerede har fått pakken....... men tror du ikke at damen påstår at pakken vil bli levert i morgen....... jammen jeg har den jo her nå sier jeg....... men NEI, den kommer i morgen..... jeg begynner og le og bare legger på. Så 5 minutter senere nå kl 13 får jeg beskjed fra Bring at pakken er på vei....... kykkelimø........ snakk om rot mellom UPS, Bring og Posten......... sånn teoretisk sett burde vel Posten og Bring bruke samme datasystem ?....... tracking nummeret på pakken er jo det samme........... når nå pakken ikke blir levert i løpet av ettermiddagen eller i morgen tenker jeg at jeg skal ringe og klage til Bring og UPS for at de ikke har levert pakken jeg allerede har mottatt fra Posten...... bare sånn på skøy ;)
 

vesart

Medlem
Ble medlem
07.10.2016
Innlegg
17
Antall liker
5
Hvorfor er det så mange ..... i innleggene dine?
 

lovemusikk

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.11.2009
Innlegg
9.577
Antall liker
2.935
Torget vurderinger
8
Hehe...
Normalt hvis pakken er over 25kg er det bring.
Lagt selv merke til at folk ikke gidd skanne varer inn på bilen og av bilen, inn på terminal og ut igjen osv..
Da blir det mye rot..når de ikke gidd følge dette slavisk
 
Topp Bunn