Tenker mer på gleden av å bruke en god digitalutgang til dac og ha "godlyden" på spill og dataen generelt.som prosjekt rekker den vel bare en kveld eller to,men den kan jo være en grei start på en lengre etappe.
mvh
såvidt jeg har forstått er det et poeng at kostruksjonen av dac´n er tilrettelagt for usb fra starten avBare jeg nå får skikket meg, så skal jeg få satt inn både USB inngangen og rør i utgangen på MonsterDACen min.
(Er det noen som allerede har fått kjørt inn rør på ONTechen sin, forresten, og som kan dele lytteinnntrykk?)
Da skulle du sett mine loddinger :'(Herregud, den mannen kan ikke lodde. Noe av det værre jeg har sett.
Bestemor hadde gjort det bedre
Jeg har allerede bestilt, dessuten er det minimalt å spare. Kanskje en 50 lapp max i porto og gebyrer om man bestiller flere ilag.Skal ha en jeg og, noen som har lyst å spleise frakt?
Jo, koster jo ingenting. Dårlige sider var det!
Et lydkort med digital utgang koster jo over tusenlappen..![]()
På ebay får du sånt for < 200 inklusive porto.Et lydkort med digital utgang koster jo over tusenlappen..![]()
Dog "litt" dyrere enn audioworkshop kitet
Ja det kan du si... ;Dhvor vanskelig kan det bli ?
Søket "how to solder" på Google ga blant mange andre denne linken:Ja det kan du si... ;D
Men for en som aldri har loddet særlig før og uten noen kunnskap om hvor mye varme, hvor mye loddetinn, hva delene tåler etc så synes jeg ikke det er så enkelt. Så nå har jeg kjøpt et sånt "leke-radio-kit" til guttungen som jeg kan øve meg på
Noen som vet om noen steder på nettet hvor det ligger grei info/innføring i lodde kunsten?
Et bilde sier mer enn tusen ord, en 10 sekunders film sier ca like mye som 240 bilder. ;DSøket "how to solder" på Google ga blant mange andre denne linken:
http://radiojove.gsfc.nasa.gov/elab/soldering.htm
Lykke til!