Kansje vi som er kabel opptatterte har også bedre hode og øre en de tvilene! De kaller oss idioter osv hehe er det bare pga de skal få rå til en høytaler og forsterker for og skryte så når du ser bak på høytaler så sitter det en clas olsen kabel. Sikkelig stil vet du.
Det er rart at man alltid skal innta en offerrolle og bruke stråmannsargumentasjon for å forsvare sitt valg?
Mange av oss har en smule teknisk innsikt og ønsker ofte litt mer kjøtt på beinet før vi hiver oss med i hallelujakoret. Det er helt greit å si at du ikke forstår hvorfor du opplever det du gjør, men krev ikke at folk da bare skal ta deg på ordet. At du føler deg som en idiot er ditt problem, skyv ikke ansvaret for det over på andre.
Jeg, som alle, er nødt til å velge hvilke kilder for informasjon jeg kan stole på. Det er nemlig ikke mangel på sannsiere i denne verden. Om du presenterer saklige argumenter er det større sjanse for å bli hørt.
Kos deg med kabler, du finner mange likesinnede her inne og jeg er glad for de 25% du og dine brødre donerer til felleskassa.