Spør du meg så blir ikke anlegge bedre enn den svakeste komponenten, om en billig usb kabel er dårlig skjermet har dårlig overførings hastighet eller dårlig kobling, så vill det jo påvirke signale på resten av komponentene også på grunn av signal tap, forstyrrelser, ja gud vet. Bedre å ha tykke kabler til anlegge i bilen å ikke lampett ledninger som en kompis kobla opp, tok fyr under fører sete mens vi kjørte. Var bra lyd til det tok fyr, men ble fantastisk lyd når vi fikk lagt opp ordntlige kabler. Har ikke prøvd ut å testa forskjeller på usb, men la en del kroner i både HT kabler å signal kabler for å være dønn sikker på at d ikke blir noe tull der. Er jo et eneste stort kabel virrvarr av kabler som ligger oppå hverandre bak stereon så. Kjører fra PC-Dac så ballansert resten av veien. Har prøvd andre signal kilder, USB er hvertfall nr 1 til meg. Vær obs på at for liten strømforsyning på pc kan være med å påvirke lyden, gammel media servern min tror jeg ikke greide å sende nokk strøm eller noe til usbn så dacen begynte å klippe, nesten som den restarta seg uten å slå seg av, så måtte restarte den hver gang det skjedde, prøvde å bytte usb kabel, reinstallering av windows, ja alt som jeg kunne komme på var grunna, så tenkte det måtte være noe galt med dac, men etter ny media server (stasjonær pc w11) så ble alt bra. noe å tenke på om man sitter på laptop eller stasjonær.