USM Haller, en inspirasjonstråd

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    601
    Antall liker
    744
    Torget vurderinger
    4
    Alternativ leie seg en tilhenger/skaphenger for de timene transporten tar. :unsure:
    Også et alternativ. Har tre hengere selv, en til båt, en hobbyhenger som er litt for kort og en boggihenger som er lang nok. 😁

    Må både frakte og montere allerede demonterte deler. Derfor spørsmålet om verktøy. Med verktøy får jeg seksjonen med i bilen, og montert ferdig hjemme.

    Kan frakte hjem as is, på egen henger, og bestille eget verktøy for å montere når bestilt verktøy blir levert.

    Mvh Olav E
     

    Olav E

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    20.01.2009
    Innlegg
    601
    Antall liker
    744
    Torget vurderinger
    4
    Ikke helt på veien, men jeg har ett sett i Ski om du vil ta turen? Kan leveres tilbake i Horten neste helg.
    Send PM.

    Jørgen/Hifi&Vinyl
    Takker for tilbud! Dukker det ikke opp alternativer på strake veien så er en Skitur en løsning. Sender deg i så fall en pm.

    Mvh Olav E
     

    Jonas_H

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    08.10.2015
    Innlegg
    454
    Antall liker
    1.176
    Torget vurderinger
    7
    Takker!

    Men jeg skal hente på torsdag og har behov for å demontere for å få plass i bilen.

    Noen som har verktøy å selge, leie ut eller låne ut på veien mellom Skien og Oslo hadde vært topp. Leser at forlenger til skralle og umbraco er et alternativ.

    Mvh Olav E
    Var i samme situasjon selv for noen år siden, men endte opp med å kjøpe nok forlengere på Biltema, slik ar jeg kunne bruke en vanlig skralle og bits. Funker OK, men litt slarkete blir det.

    Heldigvis såpass sjelden jeg demonterer USM, så da funker det greit

     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn