Brevordner
Medlem
- Ble medlem
- 27.08.2006
- Antall liker
- 0
Fett byggesett fra Sverige
80x 100 cm...Bare tenk på hva du sparer på kabler der ;DDet var et flott bygg. Skal på ønskelista til jul. Nytt romslig lytterom.
Man går ikke på en utedass for å spare kabler.80x 100 cm...Bare tenk på hva du sparer på kabler der ;D
mvh
Har du bare en iPod? ;DDet var et flott bygg. Nytt romslig lytterom.
Neida, det ble redigert for å gjøre tråden mer sjarmerende. Som du sikkert har lagt merke til er dette en tråd for entusiastene.Skal ikkje ha genetiv's's her vel?
80x100, ja. Med 30 cm isolasjon blir restarealet 20x40. Da har jeg råd til fin parkett, kanskje til og med samvittighet til å bruke regnskogstømmer. Jeg ser for meg skipsgulv. Deilig eksotisk treverk med brede fuger. Skal jeg gå for en eller to fuger? Hmmm..80x 100 cm...
Visst gjør jeg det. Hjertelig velkommen er dere alle sammen! Skjønt det går nok en stund før ferdigstillelse. Det er jo et ganske stort anlegg, og entreprenørene er hardt presset om dagen...Gleder meg alt til å komme på besøk! Tar du imot overnattingsgjester?
Kjent mannNoen som har hørt om terje utedass? han er veldig glad i å sykle rundt og samle flasker her på østlandet Dessuten stopper han kun der det er utedass...