Smart.Mine mosfets DP 5.52HP blir nok bestandig værende hos meg
-Et glimrende drivverkJeg har Emc1 fortsatt, serie nr 018, Fikk den i hus 1999 i januar Brukes som drivverk.
5000 var den beste av de alleMine mosfets DP 5.52HP blir nok bestandig værende hos meg
He-he, ikke sikker på at alle er enig med deg. 5000 var en daffis, men mot annen feilvare kunne det sikkert bli harmonics.5000 var den beste av de alleMine mosfets DP 5.52HP blir nok bestandig værende hos meg
"harmonics" er stikkordet...ble ødelagt av konstruktøren med 5,5 "opp?!?-gradering
dummeste jeg noensinne har gjort
ba LE om å reversere modden og han nektet selv om jeg sa han kunne beholde de 8KHe-he, ikke sikker på at alle er enig med deg. 5000 var en daffis, men mot annen feilvare kunne det sikkert bli harmonics.5000 var den beste av de alleMine mosfets DP 5.52HP blir nok bestandig værende hos meg
"harmonics" er stikkordet...ble ødelagt av konstruktøren med 5,5 "opp?!?-gradering
Jeg i motsetning, koser med glugg ihjel med mine DP, (som kanskje i dine ører er umusikalske som fy) og vil leve lykkelig med de til det ryker av de.
Lykkelig DP- eier på 20'ende året
Jeg, Robert Blindheim og en til kjørte for mange år siden en test med forskjellige forsterkere på Blindheims Watt/Puppy-kloner - EC250, Zapsolute, DP 6.4 og Cary SLA70, og der var det definitivt best match med Caryen - den comboen rocka mye bedre enn det andre, selv om EC og DP hadde definitivt bedre grep i bunnen.ba LE om å reversere modden og han nektet selv om jeg sa han kunne beholde de 8K
da kom han ned til meg med en umoddet for å AB testet...en kompis var tilstede
bl.a spilte vi Gerry Mulligan på bariton sax...da vi byttet til 5.5 spurte kompisen hvem som spilte tenorsax....LE ble drit-forbannet og jeg solgte alt DP utstyr
HT var WA Watt/Puppy 5
Hadde DP 6.5 i mange år. Oppgraderte til til 6.52 etter anbefaling fra LE. Big misstake! Måtte bare kvitte meg med den etter dette.ba LE om å reversere modden og han nektet selv om jeg sa han kunne beholde de 8KHe-he, ikke sikker på at alle er enig med deg. 5000 var en daffis, men mot annen feilvare kunne det sikkert bli harmonics.5000 var den beste av de alleMine mosfets DP 5.52HP blir nok bestandig værende hos meg
Jeg i motsetning, koser med glugg ihjel med mine DP, (som kanskje i dine ører er umusikalske som fy) og vil leve lykkelig med de til det ryker av de.
Lykkelig DP- eier på 20'ende året
da kom han ned til meg med en umoddet for å AB testet...en kompis var tilstede
bl.a spilte vi Gerry Mulligan på bariton sax...da vi byttet til 5.5 spurte kompisen hvem som spilte tenorsax....LE ble drit-forbannet og jeg solgte alt DP utstyr
HT var WA Watt/Puppy 5
Har fremdeles denne som hovedspiller, og ja,jeg har hatt mange andre innom ! Tror den er i fra 1992/3 Vis vedlegget 339237 DCD-1560
Vh
S
Disse to blir uansett. Det kan være det dukker opp noe som er bedre en gang, men da får de heller pensjoneres, for makan til eierglede har jeg aldri opplevd. Hittil er det ingenting av det som har vært innom som har vært bedre heller.....
Vis vedlegget 339344
Vis vedlegget 339345