Helt enig! Husk at vi er på stranda og at både gulv og tak er mørkt.Hvite vegger blir aldri feil. Dette huset er nesten perfekt lyst og luftig. Absolutt noe for meg. Har man behov for farger i interiøret kan det ordnes med møbler og kunst på veggene.
Mykje fint inni der, sjølv om eg ikkje er så glad i den utvendige forma. Særleg bada var fineEnebolig med spennende og funksjonell arkitektur
Olav Nilssons gate 28 er en bolig med diskré uttrykk og en spennende og funksjonell arkitektur. Den ligger attraktiv til på fasjonable Eiganes omgittwww.finn.no
Et konkret forslag. Bytte ut de hvite stolene med noen passende Ekstrøm Ekstrem...For meg ville det ha gitt et bedre inntrykk hvis det nettopp var noen fargerike innslag. Tepper, bilder, møbler osv som kunne ha brutt opp det nærmest 100% hvite...
Om ikkje anna (eg har berre fått med meg den tragiske saka overflatisk) må ein kunne seia at han hadde svært god smak.Jeg mistenkte at han var eieren:
Og Oscar Peterson behagelig nedsunket i Arne Jacobsen's Egget.The Project G stereo, produced by Canadian company Clairtone from 1964 to 1967, was a design marvel with its rosewood cabinet and rotating “sound globe” speakers. Famous owners like Hugh Hefner and Frank Sinatra showcased it as a symbol of sophistication. Despite its $2,000 price tag (around $20,000 today) limiting its market, fewer than 400 units were sold. The Project G has since become a collectible icon, epitomizing the sleek 1960s Jet Age style. Pictured here is Jazz pianist Oscar Peterson and an unknown model.
Vis vedlegget 1062029
Har en liggende på loftet, mener nå att høy nakke er forstyrrende.Er det lov med en RIP her ?
https://www.vg.no/nyheter/i/OojBWA/dagbladet-tripp-trapp-stolens-far-peter-opsvik-er-doed
Kanskje den beste lyttestolen ever...
Vis vedlegget 1062042
Bare og ta den med, så slipper du unna med litt mindre DENG !!!!Har en liggende på loftet, mener nå att høy nakke er forstyrrende.
Elsker den byen. Bodde der i to måneder i 2004, et par hundre m fra der bildet ditt ble tatt. Good times.Vis vedlegget 1064700
Fra Granada.