Harry Stoteles
Hi-Fi freak
Stygt redd for at «brukerfeil» ikke er en urealistisk fellesnevner her.
Jeg har mine ord i behold, lager du mat på ordentlig vil du ha hette. I tillegg ser jeg ingen ventil på yttervegg så hvor blir det hele av ? kullfilter under benk ?Det ser ut som koketoppen har et slikt fancy, integrert avsug.
Jeg regner med at de som er såpass bemidlede at de kjøper en slik kåk har top-notch innen kjøkkenutstyr og at de også er utmerkede kokker, kanskje i Michelin-klassen. (Tror de) Kjøkkenets mest brukte utstyr er microbølgeovnen.Jeg har mine ord i behold, lager du mat på ordentlig vil du ha hette. I tillegg ser jeg ingen ventil på yttervegg så hvor blir det hele av ? kullfilter under benk ?
Og veggen bak koketoppen er malt gips. hallo.
Det trengs. En kjenning måtte ut med 10k da spaghettivannet kokte over og fylte ventilatoren. Dyr pasta.Burde nesten hatt avløp nedi den der også.
Dette er den åpenbare akilleshelen til konseptet, så kan man sikkert kompensere med plassering og oppkanter og mer, men uansett jobber man mot fysikken, varmen vil opp.Det trengs. En kjenning måtte ut med 10k da spaghettivannet kokte over og fylte ventilatoren. Dyr pasta.
Proffene har ikke greie på slikt. De ser til og med på prisen på det de kjøper...Jeg er bare en gammel gubbe med hakk i plata. Hva finner du på et proffkjøkken ?
Stålbenk med vulst, gassbluss og avtrekkshette.
Feilkonstruert produkt altså. Flaks vi har forbrukerkjøpsloven så vi slipper slike utgifter.Det trengs. En kjenning måtte ut med 10k da spaghettivannet kokte over og fylte ventilatoren. Dyr pasta.
Ingen reklamasjonsrett da det var gått over 5 år, og forhandler var gått konkurs. Heldigvis var vifta skikkelig dyr i innkjøp.Feilkonstruert produkt altså. Flaks vi har forbrukerkjøpsloven så vi slipper slike utgifter.
Tiltredes, det er mange gjengangere, men med 80 adresser på programmet kan det være greit å utsette noen til neste år uansettFor de som bor i Oslo-området anbefales Oslo Open House neste helg, www.openhouseoslo.org
Rent anekdotisk har jeg hatt Bora i fire år, fullstendig problemfritt.Når eg ser kor mykje drit som samlar seg oppå komfyren her, er eg litt skeptisk til denne løysinga. Er open for anekdotiske motbevis, men inntil vidare katalogiserer eg dette under fiffige idear som elbil, strøymetenester, DSP, oppvaskemaskin, sentralstøvsugar, garasjeportopnar, tørketrommel, flatskjerm og mobiltelefon.
Så bra, og eg har forstått at du lagar mat også?Rent anekdotisk har jeg hatt Bora i fire år, fullstendig problemfritt.
funker veldig bra. og den hindrer ikke utsikten til floden.Når eg ser kor mykje drit som samlar seg oppå komfyren her, er eg litt skeptisk til denne løysinga. Er open for anekdotiske motbevis, men inntil vidare katalogiserer eg dette under fiffige idear som elbil, strøymetenester, DSP, oppvaskemaskin, sentralstøvsugar, garasjeportopnar, tørketrommel, flatskjerm og mobiltelefon.
Vi er tre personer som bruker ovnen flere ganger daglig.Så bra, og eg har forstått at du lagar mat også?
Ingenting er betre enn det, kanskje det er ein god idé, då.
Du får dra til «en» Bergen, lei et helikopter og leite ... eller ... Fabien Barrau og på Insta.
Photoshop hevder jeg.
Måste vara perfekt till Hertugen, separat boende till aupairen.Prakteiendom med unik funkisvilla, dobbelgarasje og anneks for utleie. Flott uteareal med naturbasseng og stor terrasse.
Holtbråtveien 161 er en utsøkt og eksklusiv funkisvilla over to plan, med høy standard og unike egenskaper - en sjelden mulighet omkranset av vakker nfinn.no
Dette var griselekkert og en fin tomt som huset fortjener.
Likte spesielt bruken av (granitt?) stein
Oj, der var det bare å velge, takker!Du får dra til «en» Bergen, lei et helikopter og leite ... eller ... Fabien Barrau og på Insta.
mvh
KJ
Prakteiendom med unik funkisvilla, dobbelgarasje og anneks for utleie. Flott uteareal med naturbasseng og stor terrasse.
Holtbråtveien 161 er en utsøkt og eksklusiv funkisvilla over to plan, med høy standard og unike egenskaper - en sjelden mulighet omkranset av vakker nfinn.no
Dette var griselekkert og en fin tomt som huset fortjener.
Likte spesielt bruken av (granitt?) stein
Nice! Skjorten altså.Vis vedlegget 952818
Old school etter idé fra et stort gårdskjøkken jeg snublet innom i 2005. Angrer på at flisfeltet ikke er kvadratisk. En detalj; Gud var ikke til stede.
Men Parkvokteren stiller i klasse med Gorgon VaktmesterHufsa er myyye skumlere enn Pompel og Pilt.
Kremt.Vis vedlegget 953003
Fint hus, og seks mål tomt. Denne hallen var det eg likte minst. Minner meg om eit kontorbygg frå 1980-talet, eller trappehuset på ein distriktshøgskule ein eller annan stad; for lite heim etter min smak.
Dette må være i kattegat
Hufsa er myyye skumlere enn Pompel og Pilt.