Kommer jo helt an på øyet som serFikk plutselig behov for å minne om at trådtittelen er vakre forsterkere…
Aner et piggete tema her. Spent på fortsettelsen.
Noen liker overpolstra Chesterfield møbler, andre mere Wegner og Arne Jacobsen.Smaken er riktignok delt, men er den vakker?
Tøff kanskje, men vakker?
blir som å høre bandet "Naked city" ..første reaksjon er "hva F*en?!?!?"...dagen etterpå...Smaken er riktignok delt, men er den vakker?
Tøff kanskje, men vakker?
Såg inte att det var den integrerade först, så då stämmer det bättre med den här..Med partner.
Vis vedlegget 1055800
Beauty is in the eye of the beholderJeg synes mange, i for stor grad, likestiller superlativene. Språket vårt har nyanser, men hvor mange tenker over forskjellene?
-Når bruker man "vakker" i stedet for fin, sexy, tøff, flott, lekker, nydelig, barsk, kul, pen, elegant, skjønn, ven...
Med ordet vakker menes noe med "skjønnhetsegenskaper" iflg Wiki
Jeg liker utseende på DP-forsterkeren i åpningsinnlegget, men vakker...? Ikke faen, men meg om det
Den over var en integrert til et par og sytti.Hva koster det ekteskapet?
791 pre har samme "ytre" som 641 - skulle gjerne hatt 791 og denne effektforsterkerenMed partner.
Vis vedlegget 1055800
362+319Hva koster det ekteskapet?
Vi er myrsniper hele gjengenVi kan vel snart konkludere med at for en hver forsterker som er laget, finnes det en eller annen som synes den er vakker
Greit med nok kraft, men de høytalerne trenger da ikke slike kraftverk?Tidligere hos undertegnede
Aragon Palladium 1K
Mono blokker
Aragon Aurum m /Ingot
Bare en misforståelse at HORN ikke kan ha godt av nok effekt.Greit med nok kraft, men de høytalerne trenger da ikke slike kraftverk?
Greit med nok kraft, men de høytalerne trenger da ikke slike kraftverk?
Er det quad forty som står i racket?Jeg kan høyne med og BI- Amp´e Dali Menuett med dette