lydogakustikk
Bransjeaktør
- Ble medlem
- 14.06.2014
- Antall liker
- 2.474
Noe utradisjonelt.
Kommet i bærbar versjon også.....Som lysmøbler går er den foran 10/10.
Dette var faktisk veldig fint tv møbel.
Helt enig Steinost, fin utførelse og formgivning.Dette var faktisk veldig fint tv møbel.
Og her er link også:Helt enig Steinost, fin utførelse og formgivning.
For de med mindre rom, eller ønsker et anlegg 2, for casual/ bakgrunnshygge…en film kanskje.. Så mye bedre enn en lydplanke under skjermen og fortsatt plassbesparende. En god forsterker, dac-streamer og en platespiller med lite fotavtrykk, så har man et fint underholdningssenter. Så kan heller «seriøs» Hifi få dedikert rom
Den der kunne stått i min stue når som helst!Og her er link også:
For Mid-Century Modern Fans, the Most Beautiful Furniture with Built-in Speakers
CE Pro's resident mid-century modern fan Julie Jacobson discovers stunning wood furniture with built-in powered speakers from start-up Meili Audio, custom-made by long-time artisans and audio enthusiasts.www.cepro.com
Tja, Hva synes du et lydmøbel skal koste?the speaker furniture starts at about $9,000 and “they sound great.”
Noe enklere design, men "kun" kr 35000 nok, så får du denne med streamer og forsterker innebygd. Fint møbel med super tvlyd her i stua, så apekistene(hvis det er lov å si ) og annen hifi er gjemt i kjellerstua.Den der kunne stått i min stue når som helst!
Men 9000 dollar da mann! Det skal være litt bedre lyd enn bare litt bedre enn lydplanke
He he, det var nok en stiv pris på den møbelen. Men det baner vei for potensiell masseproduksjon…og vet at jeg sett alternativer til mere edruelige priser…Den der kunne stått i min stue når som helst!
Men 9000 dollar da mann! Det skal være litt bedre lyd enn bare litt bedre enn lydplanke
Godt eksempelNoe enklere design, men "kun" kr 35000 nok, så får du denne med streamer og forsterker innebygd. Fint møbel med super tvlyd her i stua, så apekistene(hvis det er lov å si ) og annen hifi er gjemt i kjellerstua.
link: https://lemus-home.dk/products/lemus-home-classic-1800
Vis vedlegget 838606 Vis vedlegget 838607
Knalldyr lydplanke.Noe enklere design, men "kun" kr 35000 nok, så får du denne med streamer og forsterker innebygd. Fint møbel med super tvlyd her i stua, så apekistene(hvis det er lov å si ) og annen hifi er gjemt i kjellerstua.
link: https://lemus-home.dk/products/lemus-home-classic-1800
Vis vedlegget 838606 Vis vedlegget 838607
Jepp enig, men jeg måtte ha møbel også så valget var lett Og interiørpolitiet er stålfornøydKnalldyr lydplanke.
Siden guttedagene interessert meg for arkitektur, digger sånne såpe-TV-serier med luksuriøse hus, ikke få "riking-boliger" verden over hvor Bang & Olufsen BeoLab 5 sees i dyre og flotte stuer - vil tro utelukkende som følge av et ikonisk og vakkert designuttrykk.Wilsom Audio Maxx har også enorm byggekvalitet og finish. Men det betyr ikke at det er vakre.
Hjelper sikkert på om det står i stil med interiøret, kanskje ikke i typisk norsk furu stue vel og merke...Siden guttedagene interessert meg for arkitektur, digger sånne såpe-TV-serier med luksuriøse hus, ikke få "riking-boliger" verden over hvor Bang & Olufsen BeoLab 5 sees i dyre og flotte stuer - vil tro utelukkende som følge av et ikonisk og vakkert designuttrykk.
Skulle man tilsvarende fremvise Wilsom Audio Maxx vil jeg tro mange ville oppfatte det som om håndverkere hadde glemt igjen noe av arbeidsverktøyet eller noe sånt
Jeg har bare en coverversjon av disse :
De der kan man kjøpe på rull:
Manta Ray på gang Bjørn?