Evo III
Hertugen
Nei det er en M2-12"Er det en modda SMEarm?
Nei det er en M2-12"Er det en modda SMEarm?
Prøver å se hva som er vakert med den jaDu driver med selfie ja.....
Som om det skulle trumfe 50 år i Nordre Aker!Men født & oppvokst på Vålerenga og det er en pedigree du aldri når opp til!
Du skulle bare visst!Som om det skulle trumfe 50 år i Nordre Aker!
Pen spiller med god byggekvalitet det der.Vet ikke om denne Kenwood kd-07 (made by Micro Seiki) vært med her tidligere?
En på brukten i swe igår til 8.5k
Vis vedlegget 858625
Vet ikke om denne Kenwood kd-07 (made by Micro Seiki) vært med her tidligere?
Vis vedlegget 858625
En liten filmklassiker
I sortimentet?
Just like clockwork!
Var?Vet ikke om denne Kenwood kd-07 (made by Micro Seiki) vært med her tidligere?
Vis vedlegget 858625
Ja....den første lekre fra Marantz jeg har sett så langt.....Marantz TT1000
Direktedrevet spiller med separat strømforsyning, første gang presentert i 1979.
Lekker, veldig lekker.
Vis vedlegget 874866
Ja, denne spilleren var veldig fin! Mer info her: https://vintagesonics.com/reviews/turntables/marantz-tt-1000-review/Ja....den første lekre fra Marantz jeg har sett så langt.....
Hva kan årsaken være?...ingen av de jeg vet om som har en slik har vært veldig imponert over lyden.
Jeg oppfatter dette først og fremst som en bildetråd for platespillere man liker utseende på. Jeg tenker at det passer bedre å ta diskusjoner og drøfting av feil, dårlig konstruksjon, manglende prestasjoner og slike ting andre steder. I beste mening.Hva kan årsaken være?
Et mellomhjul per hastighet? Jeg må lese meg opp litt. Forøvrig så den særdeles italiensk ut.
Mitt førstevalg hvis jeg skulle hatt en spiller til i oppsettet
Sabla fin!Vis vedlegget 881792
Luxman PD-444 (jadda, vist tidligere i tråden) er, sammen med Thorens TD 125 LB Mk. II, eneste brede grammofon jeg kunne tenke meg å gi plass i stuen. Den har til og med dreide føtter som ikke minner om felgene på en bil i Rådebank. Faksen er fra Phaidons nye bok Revolution : The History of Turntable Design av Gideon Schwartz, som jeg har bestilt i nyttårspresang til meg selv.
"Mechanics: the design of the mechanisms is the result of a 3-year study and scrupulous tests. All the mechanical and structural parts are fruit of CAD design"English | Torqueo Audio
www.torqueo-audio.it