|
Stemmer blåttDelle skrev:Hvor blir det av alle som stadig vekk ser rødt her på Off.Topic?![]()
Det er sikkert han som spurte om det var mulig å søke om statlig støtte for å endre driftsform til HD-basert avspilling for en tid siden.Tor Nado skrev:Oi !!
Noen har stemt på Senterpartiet![]()
![]()
![]()
Man kunne eventuelt "solidarisert" den ved å tvinge folk til å betale for andres hifi over skatteseddelen.rumath skrev:Nah, ikke overraskende med så mange stemmer til FrP vel, Hifi er vel en litt ego hobby.
Noen referanser til land der sosialisme og planøkonomi faktisk ble satt ut i praksis er en mulighet, omvisningstur i gulag og sånt.rumath skrev:Ikke mange i mine SV-kretser som er opptatt av Hifi, men de fleste er opptatt av musikk og kultur. Hva skal jeg gjøre for å få de til å se lyset?
Ikke tale om, har stemt Høyre siden 1991 og det ble det i år også (har forhåndsstemt).Snickers-is skrev:Jeg håper alle er selvkritiske og bryter tradisjoner når de skal stemme til årets valg.
Jøss, stiller de med egen liste fremdeles?Jabba_Jabba skrev:Ikke tale om, har stemt Høyre siden 1991 og det ble det i år også (har forhåndsstemt).Snickers-is skrev:Jeg håper alle er selvkritiske og bryter tradisjoner når de skal stemme til årets valg.
Begynner å bli gammel kanskje?Kabeldragern skrev:Det ble Rødt forrige valg og Senterpartiet nå - på partitesten; så æ veit da faen, æ...! ;D
Kanskje miljøvern er ordet? Det må da være mye mer miljøvennlig og ressursbesparende å kjøpe utstyr med lang levetid, fremfor jallaprodukter som knapt holder garantitiden ut..rumath skrev:Ikke mange i mine SV-kretser som er opptatt av Hifi, men de fleste er opptatt av musikk og kultur. Hva skal jeg gjøre for å få de til å se lyset?![]()
oddgeir skrev:De 12988 andre stemmer naturligvis Frp. ;D
SV'erne er samlet i Kabeltrådene. Vi andre stemmer blått. 8) ;DErosLoveking skrev:oddgeir skrev:De 12988 andre stemmer naturligvis Frp. ;D
Til og med her på HFS finner du ikke så mange sytpeisa samla på et sted, kjære deg.......... :-* :-* :-* :-*
oddgeir skrev:SV'erne er samlet i Kabeltrådene. Vi andre stemmer blått. 8) ;DErosLoveking skrev:oddgeir skrev:De 12988 andre stemmer naturligvis Frp. ;D
Til og med her på HFS finner du ikke så mange sytpeisa samla på et sted, kjære deg.......... :-* :-* :-* :-*
BT skrev:Jeg kan ikke forstå hvordan så mange har stemt SV.
Er det urbane middelaldrende kvinner med hovedfag i sosiologi her inne da?
;DErosLoveking skrev:BT skrev:Jeg kan ikke forstå hvordan så mange har stemt SV.
På tide du følger med på hva kjærringa di virkelig gjør bak din rygg vøtt.
Snu opp ned på Norge? Så Oslo havner ved den russiske grensa og Svalbard ved Middelhavet?Only Crap skrev:Stemte på Høyre og Syse den gang han sto og sa at HVIS de kom i regjering skulle det aldrig bli noe av bompengeringen og det som allerede var bygget skulle bort, vel... de vant dengang og de kom i regjering og bompengeringen er der enda 25 ? år senere, dyrere enn noen gang.
Høyre ser også ut til og være beredt til og selge rompa si til Frp for og få regjeringsmakt, bare det er mere enn god nok grunn til og ikke stemme på de.
Jeg for min del håper Frp tar en brakseier og snur opp ned på Norge i løpet av noen få år og deretter vil det komme "røde" regjeringer et par ganger som ikke vil gjøre noe annet enn og forsøke og rette opp hva Frp har ødelagt. Så med en Frp regjering nå vil alt ... dvs det meste gå i stampe over en 10-15 års periode og Norge vil bli et langt større U-land enn det allerede er.
He-he den tenker jeg satt, nå skulle det være duket for kverrisene på hfs til og hoppe ned fra pinnene sine ;D
De er de skumleste har jeg hørtBT skrev:;DErosLoveking skrev:BT skrev:Jeg kan ikke forstå hvordan så mange har stemt SV.
På tide du følger med på hva kjærringa di virkelig gjør bak din rygg vøtt.
Ingen fare - hun er ung og jurist og kommer fra indre Troms.
Kanskje Venstrefolk hører proporsjonalt mye bedre enn andelen de utgjør av befolkningen?TTmania skrev:Skremmende mange som har stemt Venstre her. Ganske overraskende synes jeg.....
I følge en lobbyerende kompis gidder de ikke høre på hvem som helst i bølgeblikkskuret på Youngstorget. Ripe i lakken det.vredensgnag skrev:Kanskje Venstrefolk hører proporsjonalt mye bedre enn andelen de utgjør av befolkningen?TTmania skrev:Skremmende mange som har stemt Venstre her. Ganske overraskende synes jeg.....
;D