U
utgatt25555
Gjest
AudioArt har begynt å selge Heco Og han venter inn Direkt..
Nice! Rett mann/butikk for de, vet du Norsk pris?
mvh
AudioArt har begynt å selge Heco Og han venter inn Direkt..
Stemmer bra med Sverige det, 25K introduksjons tilbud her nede i Gbg, så 30KHan hadde store forventninger til den modellen Mener det var snakk om ca 30000kr. Regner med de snart havner på hjemmesiden.
Må til med bassrekker og lignende da, samt, det liker ikke preampen min noe særligDette vert subjektivt.
Eg hadde heller løyst litt opp på musikksmaken min, og kjøpt Quad elektrostatar. Veldig gøy å høyre på.
Eit kompromiss kunne vere å kjøpe Magnepan. Dei rockar godt, men må ha mykje effekt. Det er lettare å finne noko som passar til Quad...
Ja magnapan trenger krafig forsterker .Jeg har hatt magnapan ,spiller bra ,men hadde ikke gått for dette er jeg red ,viss jeg tipper spille stilen til Glenn,så tror jeg ikke dette er noe for deg .?
MVH:Tøønnes
Såpass ja! Tror jeg styrer unna! Sikler på Cornwall eller Jbl 4429!Jeg klarte ikke og drive den med 150 ren kl a en gang ,så jeg synes lyden var bra ,men ikke noe jeg ville hatt i lang tid nei .
Om du hører mye på akustisk musikk kan Magnepan være en knall løsning det. Rommet ditt er perfekt størrelse for mg .7. De går ikke kjelledypt men de følger en akustisk kontrabass hele veien ned til dypeste tone. Så kan du bygge ut med en god sub om du vil kunne gå full-range.
Har du sett på Audiovector SR Signature??
Skulle gjerne hatt et par sjøl, men jeg er ikke så kravstor... Jeg lever godt med forgjengeren, Mi3 Signature.Har du sett på Audiovector SR Signature??
Hei! Den så jo faktisk spennende ut, men har lagt det litt på is etter Yamaha NS kom inn i heimen..