J
Nå kunne vi sagt noe men lar være..Hvis Erna bærer staur like samlet som den karen så blir det en stødig regjering.
For en tid tilbake så trodde jeg faktisk at Siv så smått begynte å få en slags kontroll på de løse innad men det var nok bare et synsbedrag, etterhvert så har man jo skjønt at hun ikke har kontrol på seg selv engang.Verste er at jeg tror interne uenigheter i FrP ville blitt enda mer uhåndterlige om de satt alene i en flertallsregjering. Nå vil de til enhver tid kunne forklare seg med uenigheter og forhandlinger med regjeringspartnerne.
Joda, han ser vitterlig ganske sliten utNå kunne vi sagt noe men lar være..Hvis Erna bærer staur like samlet som den karen så blir det en stødig regjering.
Kan vi vente et utvalg som skal føre tilsyn med Riksrevisjonen ?Her ligger det noen hunder begravet, og vi kommer til å få høre mye rart om beveggrunnene bak. Sjef for Riksrevisjonen, Jørgen Kosmo, har helt klart ikke vært orientert om tiltaket, og har enda ikke uttalt seg. Riksrevisjonen tar nå selvkritikk, og beklager hva som skjedde - og det var ikke lite:
- For man har sendt henvendelser til redaktører/sjefer for TV2, SVT, o.a., for å få vite hvordan disse håndterer området, for å samle inn et erfaringsgrunnlag når man skulle ta for seg NRK. Både SVT og TV2 meldte "what the flying fuck?" Ansvarlig i TV2 trodde det var noen som spøkte med ham.
- De i Riksrevisjonen som stod bak dette visste ikke en gang at Per Kokkvold er gått av som leder for Norsk Presseforbund - Kjersti Løken Stavrum har overtatt. Så Kokkvold fikk henvendelse om å bistå. Begge forstod ingenting.
Han gjør det, og da kan du tenke deg hvis...Joda, han ser vitterlig ganske sliten utNå kunne vi sagt noe men lar være..Hvis Erna bærer staur like samlet som den karen så blir det en stødig regjering.
Det der er alltid like interessant; hvem kontrollerer kontrolløren..Kan vi vente et utvalg som skal føre tilsyn med Riksrevisjonen ?Her ligger det noen hunder begravet, og vi kommer til å få høre mye rart om beveggrunnene bak. Sjef for Riksrevisjonen, Jørgen Kosmo, har helt klart ikke vært orientert om tiltaket, og har enda ikke uttalt seg. Riksrevisjonen tar nå selvkritikk, og beklager hva som skjedde - og det var ikke lite:
- For man har sendt henvendelser til redaktører/sjefer for TV2, SVT, o.a., for å få vite hvordan disse håndterer området, for å samle inn et erfaringsgrunnlag når man skulle ta for seg NRK. Både SVT og TV2 meldte "what the flying fuck?" Ansvarlig i TV2 trodde det var noen som spøkte med ham.
- De i Riksrevisjonen som stod bak dette visste ikke en gang at Per Kokkvold er gått av som leder for Norsk Presseforbund - Kjersti Løken Stavrum har overtatt. Så Kokkvold fikk henvendelse om å bistå. Begge forstod ingenting.
Du får kose deg mens du kan, det vil gå over..he he, dette er så gøy, man kan se frustrasjonen i mange av postene her fordi de rød/grønne tapte valget.
Bare fortsett og gjør dagene mine en fornøyelse i tiden fremover.
Prosessen frem mot en ny regjering er like interessant som det å regjere synes noen av oss. Dessuten så er det faktisk mer gøy enn syting, det er bare noen som ikke skjønner det.Synes det er litt trist å bivåne alt slarvet rundt en potensiell regjering som INGEN vet noe om, ettersom den ikke en gang eksisterer. Jeg foreslår at man venter til den kommende regjering begynner å utøve politikk; det er uansett lite som tyder på at den skal endre verden nevneverdig. Syting antar jeg vi kommer til få også i fortsetningen, men denne gang får vi nye sytere. Jeg tror ikke de blir mye bedre enn de foregående, de heller. Og sånn går nu dagan.
Gleder meg til regjeringen legger fram sitt grunnlag, slik at vi får se hva vi har med å gjøre. Det blir sikkert nok å diskutere også i fortsetningen!
Honkey
Meget bra skrevet og jeg er helt enig.Synes det er litt trist å bivåne alt slarvet rundt en potensiell regjering som INGEN vet noe om, ettersom den ikke en gang eksisterer. Jeg foreslår at man venter til den kommende regjering begynner å utøve politikk; det er uansett lite som tyder på at den skal endre verden nevneverdig. Syting antar jeg vi kommer til få også i fortsetningen, men denne gang får vi nye sytere. Jeg tror ikke de blir mye bedre enn de foregående, de heller. Og sånn går nu dagan.
Gleder meg til regjeringen legger fram sitt grunnlag, slik at vi får se hva vi har med å gjøre. Det blir sikkert nok å diskutere også i fortsetningen!
Honkey
Er du sikker på at de ikke er en døgnflue? Det håper ihvertfall jeg.Frp er en fisk. Nei, en fugl. Nei, en mordersnegle. Nei, en unik, norsk ørn. Nei, en helt gjennomsnittlig terrier. Eller noe.
Et høyrepopulistisk parti er de, okke som. Selv om det ikke passer Erna og Trine at de kalles ved sitt rette navn, siden de har valgt å dele seng med de.
Høyrefaunaen
Meget god artikkel.
Det er ikke diskusjon lenger når de dagelig har flere innlegg som hamrer løs på H/FRP og det til og med før de har startet forhandlinger. Jeg har synes det har vært morsomt fordi de virker som veldige dårlige tapere, men grensen er nådd når de begynner å bruke tyske soldater fra innvasjonen i 1940.Dette demokratiet dere snakker så varmt om vil ikke ha diskusjoner? Skremmende...Remoten er glad i knebling og sensur, det vet vi. Synes den Vredenske gnageren sa det bra her tidligere; du er en racer til å jobbe imot det du er for.
Ernas ektemann ville ha ut "sofaen til Jens," men det må han ta opp med Statsbygg, siden det er de og arkitekten som har plassert den der.Blir det nye gardiner i statsministerboligen? Spenningen er helt ulidelig!
hehe. Tror en litt feitere madrass kan være på sin plass også.Ernas ektemann ville ha ut "sofaen til Jens," men det må han ta opp med Statsbygg, siden det er de og arkitekten som har plassert den der.Blir det nye gardiner i statsministerboligen? Spenningen er helt ulidelig!
Her har du litt informasjon om dronningen i SV Hanna Kvanmo, hun som var lederen i det partiet som mange av dagens journalister var eller er medlem av i dag, de samme menneskene som prøver å fremme FRP velgere som rasister.Jøss. Hjelpe meg.
"Man argumenterer ikke mot en uvitende mann." Gammelt ordtak.
Du er jo rabiat på villspor, Fjernkontrollet.Her har du litt informasjon om dronningen i SV Hanna Kvanmo, hun som var lederen i det partiet som mange av dagens journalister var eller er medlem av i dag, de samme menneskene som prøver å fremme FRP velgere som rasister.Jøss. Hjelpe meg.
UTROP! | Avisen der DU skriver artiklene!
Et av tingene som kommer frem er at hun satt og oversatte hva torturerte nordmenn sa i avhør, og denne politiske siden har nå klart å snu det til at det er FRP velgere som er nazistene, alt dette har de klart pga det som kalles den 4 statsmakt.
Hva du har klart å koke opp av konspirasjonsteorier bør du snart forsøke å stå til rette for, før du sprer dem. (Jeg ville ikke satset på en nettside som har som overskrift HannE Kvanmo.)Dessutan kjem Egil Ulateig med bok om frontsystrene, som vart så dårleg behandla etter krigen. Ein god del av dei var sjukepleiarar tilknytte Raudekrossen. Dei melde seg for å pleia både ven og fiende under krigen, men då dei kom tilbake fekk dei gjennomsnittsstraffer på to års fengsel. Det var mange av dei, truleg fleire hundre. Hanna Kvanmo var ei av dei.
(Jeg ville ikke satset på en nettside som har som overskrift HannE Kvanmo.)Her har du litt informasjon om dronningen i SV Hanna Kvanmo, hun som var lederen i det partiet som mange av dagens journalister var eller er medlem av i dag, de samme menneskene som prøver å fremme FRP velgere som rasister.Jøss. Hjelpe meg.
Et av tingene som kommer frem er at hun satt og oversatte hva torturerte nordmenn sa i avhør, og denne politiske siden har nå klart å snu det til at det er FRP velgere som er nazistene, alt dette har de klart pga det som kalles den 4 statsmakt.
Konspirasjonsteori?Du er jo rabiat på villspor, Fjernkontrollet.Her har du litt informasjon om dronningen i SV Hanna Kvanmo, hun som var lederen i det partiet som mange av dagens journalister var eller er medlem av i dag, de samme menneskene som prøver å fremme FRP velgere som rasister.Jøss. Hjelpe meg.
Om noe hadde hun nok av motstandere i SV, som utenfor. Hun ble dømt for landssvik fordi hun som 18-åring dro i Røde Kors tjeneste til Østfronten. Det internasjonale røde kors protesterte da hun ble anklaget etter krigen, fordi man mente at slikt personale var nøytralt, og tjenestegjorde for begge sider.
Hva du har klart å koke opp av konspirasjonsteorier bør du snart forsøke å stå til rette for, før du sprer dem.Dessutan kjem Egil Ulateig med bok om frontsystrene, som vart så dårleg behandla etter krigen. Ein god del av dei var sjukepleiarar tilknytte Raudekrossen. Dei melde seg for å pleia både ven og fiende under krigen, men då dei kom tilbake fekk dei gjennomsnittsstraffer på to års fengsel. Det var mange av dei, truleg fleire hundre. Hanna Kvanmo var ei av dei.
Jeg er gammel nok til å huske Kvanmo. Stein Ørnhøi sa om henne at hun er den eneste av våre rikspolitikere som har kjempet seg opp fra total fattigdom, og hun må ha vært slagkraftig i argumenter og resonnement - for sant å si hadde hun ikke utseendet med seg.
Da landssviksdommen kom frem var hun meget åpenhjertig om den - men hun var altså ikke medlem i NS, hun meldte seg som frontsøster i Røde kors.
Dag og Tid
Jeg har aldri selv stemt på SV, men ditt blinde hat til partiet får meg til å begynne å syns synd på dem. Kan du ikke i det minste bruke fakta? Det er nok å ta av.