Valkyrien, Wagner

V

vredensgnag

Gjest
Valentino skrev:
Mon tro hva El_Mariachi tenker om at har startet Den Store Wagnertråden?

Fin side om Ringen ved en nordmann:
http://www.trell.org/wagner/
Den linken er Rhingull! Fy flate - nettet er utrolig.
(Man kunne ønsket han hadde noe annet enn en barnehagesynth til motivene, men pytt.)

Cobra2

Hi-Fi freak
Ble medlem
26.02.2003
Antall liker
1.058
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
75
Right, egentlig atter en gimmic-utgivelse...

Arne K

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
25.195
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Var det ikke slik at Aktiv Klassisk hadde tatt inn Keilberths '55-Ring på Testament (19 180g Lper)? Jeg mener å huske å ha lest noe slikt her inne.

el_mariachi

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
394
Vidar P skrev:
Men noe sier meg at trådstarter kunne ha gått ut med litt mer opplysninger om hva han ville ha enn han gjorde, og videre så vil jeg tilføye at "først og fremst lydkvalitet" ikke akkurat trigger tastaturet til de som er glad i å diskutere omkring klassisk musikk. Nerdete er det, min sanne mening. Dette er nærmest "the holy grail" av musikk, og så er man så villedet at man kun er ute etter lyder? Ærlig talt EM, du mener det ikke alvorlig? Gå for å finne din valkyrie på et annet plan enn det. For da vil så og si ingen svare.

Mvh Vidar P
Skjønner jeg har tråkket i salaten her.
Jeg vil selvfølgelig ha den beste utførelsen men setter også pris på god lydkvalitet.

I og med at jeg er helt grønn på dette så håper jeg dere kan se igjenom fingrene med dette denne gangen.

Valentino

J. Brünnhilde
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
25.195
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Den Valkyrien de har på Hamar Bibliotek (Leinsdorf 1962) er en framifrå introduksjon på CD. Og de har også Boulez på DVD.

Topp Bunn