Valle Hovin

norumno

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
89
Antall liker
1
Skal på Valle Hovin på konsert 10 Juli og lurer på om noen vet om det er delt opp i felt med gjerder eller om hele plassen er åpen for alle med billett?
Morten
 
I

ijustpop

Gjest
På Valle Hovin er som regel alt åpent, men med en pit helt foran som blir stengt igjen når den er fyllt opp med folk. Møt opp tidlig om morran og spurt alt du klarer når dørene åpner!
 

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Innlegg
1.343
Antall liker
1
vil tro det er felt, kommer vel litt an på artist som spiller osv
guns n' roses 93' var trengsel, pink floyd i 94 var en stillestående opplevelse med stor O
 

norumno

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
89
Antall liker
1
Høres jo mest behagelig ut med gjerder egentlig. Med Metallica på scenen har det jo en tendens til å bli ganske stor trengsel fremover,moro blir det uansett ;D
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
21.275
Antall liker
6.654
Deep Purple i 87 var det største mannskoret jeg har hørt. Alle sang Smoke on the Water mellom hver låt. Den kom selvfølgelig først som siste ekstranummer, og før den startet spurte Gillan: -Do you have any request? ;D
 

norumno

Hi-Fi interessert
Ble medlem
02.06.2006
Innlegg
89
Antall liker
1
Er så utrolig moro når konsertene tar av skikkelig og når artistene inkluderer publikum skikkelig.
Når det er sagt så syns jeg vel egentlig at de mindre konsertene ofte er bedre, Rockefeller er en av de beste scenene i norge for konserter syns nå jeg.
 
I

ijustpop

Gjest
vil tro det er felt, kommer vel litt an på artist som spiller osv
guns n' roses 93' var trengsel, pink floyd i 94 var en stillestående opplevelse med stor O
De deler ikke betonggulvet på valle hovin opp i felt. Piten blir sperret av for å hindre alt for mye trengsel på de som står helt foran, og kanskje noe gjerder som for å forhindre for mye sideveis bevegelse mellom miksebord og gjerdet mot piten. Ofte der det er mest slitsomt, utenfor piten. Helt framme er det mindre press pga. gjerdet. Har sett Springsteen fra bl.a front row og andre steder i piten og hatt veldig god plass. Stod utenfor piten på U2 i 97 og trodde jeg skulle stryke med i trengselen. Var en veldig varm sommerkveld og jævlig trangt. Helt herlig!
 

Cundis

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.08.2005
Innlegg
2.771
Antall liker
507
Sted
Stockholm
Jippi! Gjett hva, jeg får backstagepass til den konserten om noen dager..... En kamerat av meg som kjenner en av de som er områdeansvarlig der.. Gjett om jeg ble glad da jeg fikk vite det... :) Er en av mine gamle favoritter..!
 
Topp Bunn