Vet det. Men min er nokså slitt. Jeg kjøper nok en helt ny (annet merke). Så jeg er kun gjesteartist i tråden.Dumt. Det er en veldig fin plog
Skkkert noen som kan avhjelpe deg med den slitte Colibrien8)
Det stemmer.Ser ut ut til at VDH blir byttet ut med Audioquest på Hifiklubben.![]()
Kan kanskje reterminere med noen av VDH sine smalere terminaler?hei folkens,jeg har et lite problem ang van den hul sin the mountain rca,den har rett å slett for fete hoder til at jeg får brukt dem på forsterker og dac (sugden a21 og hegel hd25),noen flere som har opplevd dette?med fete hoder mener jeg at pluggen passer, men at selve metallet rund pluggen er veldig massivet og for stort til at jeg får kjørt innpå begge 2 i forsterker\dac,da lurer jeg på om jeg kan file\pusse ned hodene til de passer?,det er ikke mye, men litt.
håper noen kan hjelpe meg...
hej CC61231.
Har du prøvet vdH D-502 imellem pre og effekt?
Det er vældig godt der.
(jeg har mit som pseudo-coax. De to inderledere sammenloddes som leder og skærm som minus)
Takk for tipsVanDenhul D352 Hybrid er den mørkeste av de. Han noen meter her liker den kablen godt.
Ja bruker Clearwater på anlegget i stuen oppe. Gjør ikke mye galt den kablen, men mer bass i d352.Takk for tipsVanDenhul D352 Hybrid er den mørkeste av de. Han noen meter her liker den kablen godt.
Er i utgangspunktet ganske fornøyd med lyden i anlegget per i dag, men om mulig tror jeg en anelse varme hadde gjort godt.
Clearwater høres ut som noe som skal låte friskt, så står vel i utgangspunktet mellom CS-122 og D352. Har du hørt førstnevnte?
Vurderer å teste et par Vdh høyttalerkabler i håp om å tilføre noe varme i systemet, noen innspill på hvilken av utgavene i løpemeter jeg bør høre på?
Takk for tips.Vurderer å teste et par Vdh høyttalerkabler i håp om å tilføre noe varme i systemet, noen innspill på hvilken av utgavene i løpemeter jeg bør høre på?![]()
Noen som har hørt både CS122 og D352?
En som er varmere enn den andre?
Ja vet det ikke er helt stuerent å spørre om forskjeller på kabler, men koster ikke så mange kronene å prøve noe nytt i et lite stereo-oppsett.Noen som har hørt både CS122 og D352?
Jeg er igrunn en kabelskeptisker, men jeg hørte forskjell på den røde Magnum hybrid og c122.. jeg synes the magnum hybrid er bedre på bass men c122 er bedre i toppen.. noe mere fløte på sistnevnte...
Jeg betalte kr.249,- pr.meter-Noen som husker hva D352 kostet pr meter på Hifi Klubben?
Takk for svar, var det jeg mente den lå på.Jeg betalte kr.249,- pr.meter-Noen som husker hva D352 kostet pr meter på Hifi Klubben?
Mvh
Har begge og det er veldig liten forskjell på disse kablene. Ville vurdert D352 hvis det er snakk om stor forsterker og mere strøm. Ellers gjør CS122H en glimrende jobb. Husk kvaliteten på termineringene, jeg har hatt stort hell på CS122H med å avisolere, lodde og file endene, ikke bruke plugger/spader eller lignende.Noen som har hørt både CS122 og D352?
PS! Jeg har ved et par anledninger funnet begge de variantene (og har benyttet cs-122 i flere oppsett) du nevner i HiFi Klubbenes "ryddekasser". Litt skitne gjerne, men litt mildt zalo såpevann og en klut så blir de strøkneTakk for svar, var det jeg mente den lå på.Jeg betalte kr.249,- pr.meter-Noen som husker hva D352 kostet pr meter på Hifi Klubben?
Mvh
Var en av butikkene som hadde noen rester jeg kunne få for 199kr meteren. Ikke store avslaget i forhold til hva de solgte for, men selvfølgelig bedre enn 350 som Mono/Stereofil skal ha..
Har ikke stor forsterker nå som du ser av signaturen min, men tenker i baner av å ikke kjøpe nye høyttalerkabler på veldig mange år (helst aldri) dersom de ikke blir fysisk ødelagt. Ikke sett noen av disse i virkeligheten, men CS122 ser jo litt penere ut i fargen..Har begge og det er veldig liten forskjell på disse kablene. Ville vurdert D352 hvis det er snakk om stor forsterker og mere strøm. Ellers gjør CS122H en glimrende jobb. Husk kvaliteten på termineringene, jeg har hatt stort hell på CS122H med å avisolere, lodde og file endene, ikke bruke plugger/spader eller lignende.Noen som har hørt både CS122 og D352?