"Varslings" app til HTC desire!

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.430
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!

Er litt plaget med at jeg ikke blir oppmerksom på meldinger og ubesvarte anrop på min HTZ Desire.

Finnes det en app (eller en funksjon på telefonen som jeg ikke er klar over) som gjør at telefonene lager litt leven når man mottar en SMS eller et ubesvart anrop...?

Mvh
OMF

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.158
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det er symboler oppe til venstre i kommandolinjen som forteller at du har tapt anrop eller sms/e-post som er ulest. Lyd for tapte anrop er det vel ingen telefon som har, men lyden som kommer når du mottar sms/e-post kan du nok stille inn i innstillinger.

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.430
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
baluba skrev:
Det er symboler oppe til venstre i kommandolinjen som forteller at du har tapt anrop eller sms/e-post som er ulest. Lyd for tapte anrop er det vel ingen telefon som har, men lyden som kommer når du mottar sms/e-post kan du nok stille inn i innstillinger.
Joda - kjenner til symbolene, men stort sett ligger telefonen i "stand by" og synes ikke disse!

Mvh
OMF

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.158
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Skjønner. Hadde samme problem med min forrige telefon. På den var skjermen så liten at jeg hverken la merke til eller klarte å tyde symbolene uten briller, så jeg skiftet. I etterkant har jeg lært å sjekke kjapt med et trykk hver gang jeg ser på den. Lyden er foresten så tydelig og behagelig samtidig så det er sjelden jeg går glipp av sms i dag.

Det problemet du beskriver gjelder vel de fleste telefoner. Men lykke til i din søken, for det er interessant for meg også.

mixture

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
21.08.2008
Antall liker
29
Torget vurderinger
1
Hva mener du med "leven"?
Innstillinger -> Lydinnstillinger -> Varslingslyd velger en forskjellige lyder ved mottak av meldinger.
Innstillinger -> Lydinnstillinger -> Volume velger en hvor høyt lyden skal være.
Innstillinger -> skjerm -> varselblink kan man skru på en varselblink ved ulest melding/mail/tapt anrop osv.

MVH
Mixture

Edit: SMS POPUP som ligger på Android market har kanskje funksjoner du er på jakt etter. Har ikke testet
den selv....

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.430
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
mixture skrev:
Innstillinger -> Lydinnstillinger -> Varslingslyd velger en forskjellige lyder ved mottak av meldinger.
Innstillinger -> Lydinnstillinger -> Volume velger en hvor høyt lyden skal være.
Innstillinger -> skjerm -> varselblink kan man skru på en varselblink ved ulest melding/mail/tapt anrop osv.

MVH
Mixture

Edit: SMS POPUP som ligger på Android market har kanskje funksjoner du er på jakt etter. Har ikke testet
den selv....
Både på jobben spesiellt og også ellers har jeg ofte telefonen liggende ett sted mens jeg er en kjapp tur inne på et kontor, henter en kopi eller noe slikt. Og hvis jeg da har fått en SMS eller ut ubesvart anrop - så vil jeg gjerne at telefonen skal bære preg av dette.

Jeg er klar over det varselblinket - men det funker altså ikke på min telefon.

Ideeelt sett kunne jeg tenke med noe som pep feks hvert 5. minutt hvis jeg hadde noe ubesvart!

Mvh
OMF

hifiguru

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.07.2002
Antall liker
1.260
Sted
Porsgrunn
Torget vurderinger
1
OMF skrev:
mixture skrev:

MVH
Mixture

den selv....
Både på jobben spesiellt og også ellers har jeg ofte telefonen liggende ett sted mens jeg er en kjapp tur inne på et kontor, henter en kopi eller noe slikt. Og hvis jeg da har fått en SMS eller ut ubesvart anrop - så vil jeg gjerne at telefonen skal bære preg av dette.

Jeg er klar over det varselblinket - men det funker altså ikke på min telefon.

Ideeelt sett kunne jeg tenke med noe som pep feks hvert 5. minutt hvis jeg hadde noe ubesvart!

Mvh
OMF
Burde vel finne en app til det, hvis ikke finner du kanskje en bluetooth-dings på teknikmagasinet eller no som kan ligge ved siden og gjøre deg oppmerksom, hvis det er bare her du har dette problemet da...

Topp Bunn