Tetragrammaton
Hi-Fi entusiast
I et anfall av høstkreativitet kunne det vært artig å høre hva som er bakgrunnen for valg av brukernavn. Ofte er det gammel vane eller tilfeldigheter som spiller inn, men noen legger litt innsats i det. Her har jeg gjengitt bakgrunnen for mitt eget brukernavn, som oppvarming på noe som kan bli en episk tråd her på sentralen (sakset fra et innlegg som var svar på hvor brukernavnet mitt kom fra):
"Tetragrammaton er navnet på Gud i den versjon som ortodokse jøder har lov til å uttale og skrive, men kan i langversjon tolkes som "Han hvis navn består av fire bokstaver". Mitt fornavn består av fire bokstaver Og så slengte jeg en i foran, delvis inspirert av rollefiguren til William H. Macy i Wild Hogs som navnga katten sin iCat, og delvis inspirert av Apple (hvis produkter jeg forøvrig har lite tilovers for)."
Jeg oppfordrer spesielt CDWMcInSpots til å fortelle litt om sitt valg
"Tetragrammaton er navnet på Gud i den versjon som ortodokse jøder har lov til å uttale og skrive, men kan i langversjon tolkes som "Han hvis navn består av fire bokstaver". Mitt fornavn består av fire bokstaver Og så slengte jeg en i foran, delvis inspirert av rollefiguren til William H. Macy i Wild Hogs som navnga katten sin iCat, og delvis inspirert av Apple (hvis produkter jeg forøvrig har lite tilovers for)."
Jeg oppfordrer spesielt CDWMcInSpots til å fortelle litt om sitt valg