Tetragrammaton
Hi-Fi entusiast
Så hyggelig at denne tråden ble mottatt med entusiasme og stor innsatsvilje! Den er også preget av plenty åpenhet og demokrati, så dette går rette veien
Hehe - anonymiteten er sikret, den hvis du - mot formodning - skulle hete Ole Olsen i virkeligheten - eller noe i den stilen. Alternativt kan du beholde nick'et og melde navneendring til myndighetene på fastsatt skjema.Det viktigste for meg er at nicket ivaretar min anonymitet.
Føler jeg må utbrodere siden her er så mange gode grunner.Favorittbassen min, som ikke lenger blir brukt noe særlig ofte..
totte liker dette innlegget.Julius Cæsar omtalte seg gjerne i 3. person. Er du i slekt med ham?
totte liker ikke.Gollum omtaler seg også i tredjeperson.
Refererte ikke hun til seg selv som "we" med stemt w?Maragaret Tathcher også.
Snakker vi ekte roadracing her??Me like TTs
Try Goooooooooogle!Snakker vi ekte roadracing her??Me like TTs
Do finish.
Torghatten TrafikkselskapTry Goooooooooogle!Snakker vi ekte roadracing her??Me like TTs
Do finish.
For ikke snakke om Dronning Victoria. Hun med Imperiet over hvilket solen aldri gikk ned!Maragaret Tathcher også.
Snakker om AUDA med respirator = Audi med turbo tenker jeg.Try Goooooooooogle!Snakker vi ekte roadracing her??Me like TTs
Do finish.
Tiltredes!Jeg oppfordrer spesielt CDWMcInSpots til å fortelle litt om sitt valg
Easy peasy!t som i Antonius - re:reverse Wikipedia "Tønnes er en dansk og norsk variant av det tyske mannsnavnet Tönnes, som er en kjæleform av Anton. Dette navnet har opphav i det romerske familienavnet Antonius, som har usikker betydning"
k som i et gårdsnavn fra Farsund- traktene Search: farm - Farsund - Norway:start k Soulution: Kaade
r som i et sen- navn som deles av ca. 60 andre. "norge-på-kryss-og-tvers: @-sen|~60" within: Soulution: Realfsen
mvh
Du er kjapp, Geir.Easy peasy!t som i Antonius - re:reverse Wikipedia "Tønnes er en dansk og norsk variant av det tyske mannsnavnet Tönnes, som er en kjæleform av Anton. Dette navnet har opphav i det romerske familienavnet Antonius, som har usikker betydning"
k som i et gårdsnavn fra Farsund- traktene Search: farm - Farsund - Norway:start k Soulution: Kaade
r som i et sen- navn som deles av ca. 60 andre. "norge-på-kryss-og-tvers: @-sen|~60" within: Soulution: Realfsen
mvh
Kjappere enn min egen samvittighet!town-krowned-royal skrev:Du er kjapp, JackX
ssshhhh!lipservice skrev:Men alt er mye enklere når du ikke vet noe som helt i det hele tatt -
Håneidu!Kjappere enn min egen samvittighet!town-krowned-royal skrev:Du er kjapp, JackX
ssshhhh!lipservice skrev:Men alt er mye enklere når du vet det fra før!