det er lov å drømme.......bp er kremsaker , du vet vel at det ligger amper for salg på .
www.borderpatrol.net
eller på
www.hifisg.com
ellers tror jeg kanskje du får låne deg en amp av stereolab om du ringer å spør (audion,..) tror disse er veldig bra til ederuelige priser.
jeg kan gå god for caryblokkene som spillte med fylde og trøkk og leverer 15watt med ett 300b rør(ikke spør hvordan)
eiern ønsker seg 25k for disse , de er helt som nye uten en eneste liten ripe !
signature edition , og balansert drift i tillegg til vanlig rca....dette er skjeldent,
kan leveres på dør i treeske spesiellt til deg om ønskelig.
de er tilnærmet tyste ¨, en svak brum kan høres inntil høyttalerne når de er kalde , men det avtar når de blir varme , ikke la deg lure av størrelsen de er blytunge , frontene er sølv...og chassiset blått.
mulig det er littegrann å gå på på prisen , si fra om intersse , jeg garanterer driftstiden på disse , når jeg kjørte de i gang første gangen , og rørene ikke var innspillte , de har spillt snaue 300 timer , og det sitter originale caryrør(shuguang) i disse , det blir som å kjøpe nye blokker , men du sparer den værste innspillingstiden.
Nyprisen er på over 50k , for denne versjonen , 25k eller bud er prisen , de skal legges ut på børsen om en stund tipper jeg( men kan selvsagt kjøpes omgående) hadde det ikke vært for at jeg hadde bestillt meg an amp når jeg testa disse , hadde jeg kjøpt de selv.
Mvh Espen