Velkommen innom butikken på kaffe og kake!

kake.jpg

Håper du har mulighet til å komme innom butikken for et lite kakestykke og en hyggelig prat. :)

Vi har selvsagt 20% rabatt på alle varer i butikken også (ikke bare nettbutikken).

VELKOMMEN!

Hilsen alle oss på SteReoFil

For 20år siden satt vi som tente lys i kassa og ventet på at telefonen skulle ringe og at døra skulle åpne seg. Telefonen har (takk og lov) ikke sluttet å ringe siden og mange av de som kom inn døra er nå nære venner av oss på SteReoFil.

SteReoFil har nådd en alder hvor vi endelig kan kjøpe sterkt på polet! :) Vi har derfor 20% rabatt på alle varer i butikk og på nett ut helgen, kake i butikken og ekstra spennende produkter koblet opp i demo.

Velkommen innom butikken for kaffe og kake, gode kjøp og ikke minst en ganske så heftig lytteopplevelse!

Ved kjøp i nettbutikk: bruk rabattkode "bursdag20" for 20% rabatt.*

Hilsen alle oss på SteReoFil AS

* Kan ikke kombineres med andre kampanjer eller bestillinger. Gjelder ikke OMA/Fleetwood.

Tilbudet avsluttes søndag 18.02.24

Kommentarer

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Antall liker
1.824
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Bahh, jeg reiser fra bartebyen på søndag og skal være i tigerstaden på mandag. jaja, jeg er vel tykk nok selv uten den kaka :)

Espen R

Æresmedlem
Ble medlem
25.03.2002
Antall liker
3.333
Stereofil er en særs hyggelig butikk å besøke. Til lykke med de neste 20!:)

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.173
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Gratulerer med jub. Det er en aldri så liten milepæl og bragd i seg sjæl ,🫶

haraldo

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.06.2012
Antall liker
2.513
Sted
Endor
Gratulerer med jubileum 😎🥰🤩😇🥳

Jeg husker fremdeles den dagen jeg bare skulle rett innom.og spille litt på Audio Note: Det ble Batman Begins, fullt album fra start til slutt 🤣
Fantastisk 😍

Noe av det største bakoversjokket hos dere er også råbillig, spiller over evne i den prisklassen: Acoustic Energy AE1 Active 🤩

Jeg har selvfølgelig kjøpt høyttalere fra dere 😇

SteReoFil

Bransjeaktør
Ble medlem
13.03.2004
Antall liker
725
Gratulerer med jubileum 😎🥰🤩😇🥳

Jeg husker fremdeles den dagen jeg bare skulle rett innom.og spille litt på Audio Note: Det ble Batman Begins, fullt album fra start til slutt 🤣
Fantastisk 😍

Noe av det største bakoversjokket hos dere er også råbillig, spiller over evne i den prisklassen: Acoustic Energy AE1 Active 🤩

Jeg har selvfølgelig kjøpt høyttalere fra dere 😇
Hehe, det høres helt mega ut. :) Ja AE1 Active er virkelig en skjult juvel!

Musikkmannen

Musikk i fokus
Ble medlem
11.11.2006
Antall liker
21.292
Sted
I kjelleren
Torget vurderinger
2
Gratulerer så mye med de første tyve årene. Satser på minst 40 nye år 🎉

Informasjon om bruker

SteReoFil
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
725
Link til alle artikler
214
SteReoFil sine annonser
Bransjenyheter
15% RABATT på ALLE varer!

15% RABATT på ALLE varer!

• 0
Da er årets store handledag her! Vi gir 15% rabatt på ALLE varer tom. søndag! :) www.stereofil.no Mvh Jens SteReoFil AS
Fortsett
Bransjenyheter
Hva ønsker DU deg til BLACK FRIDAY?

Hva ønsker DU deg til BLACK FRIDAY?

• 9
Årets store handledag nærmer seg. Det er en dag hvor man kan gjøre kupp, men det er også en dag med mange fristende tilbud på produkter man egentlig ikke har bruk for. Vi tenkte derfor vi skulle...
Fortsett
Bransjenyheter
SVS SB17-Ultra R|Evolution kan nå oppleves i butikken!

SVS SB17-Ultra R|Evolution kan nå oppleves i butikken!

• 4
SVS sin nye SB17-Ultra er rett og slett den tøffeste og beste subwooferen vi noen gang har hatt i hus. Den er superpresis....dønn stille og gir en fylde, punch og driv som vil kunne løfte ethvert...
Fortsett
Technics SL-1300G - nå på lager!

Technics SL-1300G - nå på lager!

• 39
Dette har vi gledet oss til lenge! :)Technics sin vakreste spiller noen sinne (vår mening :) kan oppleves i butikken og er nå på lager i både sort og sølv. 🥳 Pris: 37.990,- Hilsen alle oss på...
Fortsett
Bransjenyheter
Halv pris på alle Wireworld Eclipse-modeller!

Halv pris på alle Wireworld Eclipse-modeller!

• 0
Under messen har vi blant annet HALV PRIS på aller lagerførte kabler i Eclipse-serien til Wireworld. Tilbudet gjelder ut helgen eller så langt lageret rekker! Finner du ikke det tilbudet du leter...
Fortsett
Bransjenyheter
Tilbudene er klare!

Tilbudene er klare!

• 2
Vi håper så mange som mulig har kan ta turen innom butikken til helgen. :) Vi har et fullpakket program med besøk fra blant annet Technics, IsoTek, Audio Note, Nagaoka, Lumin mm. Vi har også en...
Fortsett
Topp Bunn