Er østfoldinger sjenerte ?rolfozzy skrev:Ikke kan jeg forstå hvorfor det blir tatt initiativ til Østfold hifi.
Det er jo ingen som følger opp.
Ingen stusselig Pontiac som bryter the "wall of sound" som kommer herfra når vi har lyttekveld. I kveld Beatles, Dylan, Kevin Coyne, Pink Floyd. På vinyl.JH skrev:Om dere hører en V8'er som brøler på andre sida jordet under lytteseansen, så er det bare meg ;D Må jo sjekke at Pontiac'en starter og går!
Hehe bare innimellom.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
Reiser på jobb søndag morgen. Så lørdag kveld blir jeg hjemme.JanR skrev:Hehe bare innimellom.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
Du tar deg vel en tur Rolf ?
/jan
Pingle ;D ;Drolfozzy skrev:Reiser på jobb søndag morgen. Så lørdag kveld blir jeg hjemme.
Hvilket felt jobber du på?rolfozzy skrev:Reiser på jobb søndag morgen. Så lørdag kveld blir jeg hjemme.JanR skrev:Hehe bare innimellom.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
/jan
For tiden tjener jeg til livets opphold på Kværner, Egersund.Back_Door skrev:Hvilket felt jobber du på?rolfozzy skrev:Reiser på jobb søndag morgen. Så lørdag kveld blir jeg hjemme.JanR skrev:Hehe bare innimellom.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
/jan
Bor i Halden og jobber i Egersund??rolfozzy skrev:For tiden tjener jeg til livets opphold på Kværner, Egersund.Back_Door skrev:Hvilket felt jobber du på?rolfozzy skrev:Reiser på jobb søndag morgen. Så lørdag kveld blir jeg hjemme.JanR skrev:Hehe bare innimellom.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
/jan
Man pakker sin veske og reiser dit man får beskjed at tjenestene er ønsket. For tiden er det Egersund. Offshoretilværelsen gikk jeg lei av i "94, etter 10 år på Ekofisk med noen avstikkere på Statfjord innimellom.Back_Door skrev:Bor i Halden og jobber i Egersund??rolfozzy skrev:For tiden tjener jeg til livets opphold på Kværner, Egersund.Back_Door skrev:Hvilket felt jobber du på?rolfozzy skrev:Reiser på jobb søndag morgen. Så lørdag kveld blir jeg hjemme.JanR skrev:Hehe bare innimellom.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
/jan
(Trodde du jobbet offshore.)
;D Har kjøpt inn brownies... Rekker ikke bake, er jeg redd.rolfozzy skrev:Ikke glem at Jan må ha kake. Masse kake !
Da har nok jeg vært mer utholdende enn deg. Har jobbet snart 27 år på plattform.rolfozzy skrev:Man pakker sin veske og reiser dit man får beskjed at tjenestene er ønsket. For tiden er det Egersund. Offshoretilværelsen gikk jeg lei av i "94, etter 10 år på Ekofisk med noen avstikkere på Statfjord innimellom.Back_Door skrev:Bor i Halden og jobber i Egersund??rolfozzy skrev:For tiden tjener jeg til livets opphold på Kværner, Egersund.Back_Door skrev:Hvilket felt jobber du på?
Back_Door skrev:Da har nok jeg vært mer utholdende enn deg. Har jobbet snart 27 år på plattform.rolfozzy skrev:Man pakker sin veske og reiser dit man får beskjed at tjenestene er ønsket. For tiden er det Egersund. Offshoretilværelsen gikk jeg lei av i "94, etter 10 år på Ekofisk med noen avstikkere på Statfjord innimellom.Back_Door skrev:Bor i Halden og jobber i Egersund??rolfozzy skrev:For tiden tjener jeg til livets opphold på Kværner, Egersund.Back_Door skrev:Hvilket felt jobber du på?
Trives godt. Eneste minus med jobben er de to ukene jeg må være på plattformen.. ;D
Hva da stusselig Pontiac?? ;Drolfozzy skrev:Ingen stusselig Pontiac som bryter the "wall of sound" som kommer herfra når vi har lyttekveld. I kveld Beatles, Dylan, Kevin Coyne, Pink Floyd. På vinyl.JH skrev:Om dere hører en V8'er som brøler på andre sida jordet under lytteseansen, så er det bare meg ;D Må jo sjekke at Pontiac'en starter og går!
Noen cdplater var vi også innom. Kaffe og sjokoladekake til Jan. Rødvin til meg. Jeg bor her så jeg trenger ikke kjøre.
JanR skrev:Våkne opp her nå da østfoldinger !
Noen som vil være med til Pixy i kveld så skrik ut,høyt.
/jan
Ja,mot bedre vitenderolfozzy skrev:JanR skrev:Våkne opp her nå da østfoldinger !
/jan
Optimist ?
JanR skrev:Ja,mot bedre vitenderolfozzy skrev:JanR skrev:Våkne opp her nå da østfoldinger !
/jan
Optimist ?
Lov å håpe.Kan til og med kjøre og hente hvis det er det som problemet.
/jan
Hmmm,skremmende fremtidsutsikter ;Drolfozzy skrev:Blir mye kake på deg i kveld også da. Du kommer til å bli feit. Østfold rundt fra kakefat til kakefat.