Her det absolutt plass! Bare hyggelig med flere likesinnede!Plass i Lauget for en lydnerd fra Revetal?
Bare å hive seg med!Hei Andreas.
Tror dette kan være noe for meg også.
Ofte utskiftninger om dagen.
Blir ikke helt fornøyd (som så mange andre har jeg sett..)
Horten/Nykirke
Hei Stig!Heisan
Som tilbakeflytta Vestfolding, så vil jeg gjerne være med i Lauget, jeg holder til i Sandefjord
Mvh Stig
Takk, det er godt å komme hjem!Velkommen hjem.
Oisann! Nå først så jeg dette.Takk for hyggelig besøk, Jan Olav. Første gang jeg har hatt noen andre hifi-interesserte til å lytte og gi tilbakemelding på anlegg og lyd i hula mi. Fikk rettet opp vinkelen på headshellet og fikk jeg høre hva AT 440 mla var god for, og joda magien kom tilbake den, nå spiller det fint her. Audio Note riaa - MI riaa = 1 - o.
ole G
takk for det Jan Robert.Interessert i å være med, tidligere rogalending som flyttet til Sandefjord (Lofterød -> Åbol) i 2011/12.
Ja, så absolutt! Nå er februar snart over og ingen har meldt seg for og ha treff. Kanskje du har lyst?Heisann, jeg bor ennå i Vestfold og er en ung herremann med enorm interesse.
Sande er plassen jeg kommer i fra!
Noen av dere har kanksje sett meg stille fenurlige spørsmål her så sentralen tidligere. Ole Johan er mitt navn og jeg lurte på om jeg kunne være med i deres klubb.
Takktakk******BUMP
Meningen er vel at vi skal prøve å treffes en gang i måneden, men det blir desverre ikke så ofte.Takktakk******BUMP
Treff hos meg hadde vært stas!
Får litt prestasjonsangst men men
Må evt planlegges litt fordi jeg er så travel med skole. Hvor ofte pleier gutta å sees?
Har ikke glemt dette, må bare vente til litt nærmere før jeg sier noe sikkertDrar denne fram fra mørket selv om det er en stund til.
Foreløpig er det to hos Madammen og god plass nede