til helgen blir det mer tid til å fikle litt , og skal prøve å snu polariteten i stikkene på veggen , samt teste ut ett par andre rca kabler , jeg må og handle plugger til ag kablene.....Jeg har snart ikke tid til å jobbe faktisk , ;D ;D Bilstereoen er en ren tragedie uten sidestykke , og etter få timer lengter jeg hjem til horna......egentlig veldig ålreit for så vidt , enig med deg joaquin , det er fint å oppleve flotte stunder , fordi det minner oss på hvorfor vi faktisk ødsler ut med penger til hytt og vær , i søken på bere og bedre...jeg for min del må holde meg til , innkjøp av små , billige duppeditter , brukt mye penger på hi-fi i 08 , og riiaplanene er skrinalgt for i år i allefall , men det spiller fint det jeg har , så.....noen rca kabler av god kvaltitet , og noen plugger hist og her å der jeg vel unne meg allikevel...
Dette er en flott tråd , som jeg håper vil fortsette slik , lenge..Mvh Nykommern Espen
Dette er en flott tråd , som jeg håper vil fortsette slik , lenge..Mvh Nykommern Espen