Hei , jeg har akkurat brukt lebens lille integrerte på ag , skikkelig støyfritt og fin lyd , dersom du ikke har levd i triodevedenen for lenge fra før av , er dette en god match.....
ser ikke bort fra at det effektrinnet er også jævlig bra.
Ellers kan jeg tipse om at jeg vet om ett sett cary 300b monoblokker som er tilsalgs , signature edition med balansert ut(xlr) og rca selvsagt......tyste er de også.
Hvis du titter i tråden min , ixos sin lyttestue , ser du de der....gå ett par tre sider bakover.
8watt er mer enn nok på di horna der , med gode trafoer(som cary ene har) spiller det både rent , varmt og med slagkraftige bassignaler , som faktisk innvirker på bassgjengivelsen , selv om du har aktivt sub-system.
nyprisen i dag med de spec. er ca 60k.....eiern som eier de , har ht med 87db , så de står ubrukt , i påvente av bestillt amp , lånte jeg disse noen dager her , for å si det sånn , det var ikke veldig mye annet som ble gjort enn å spille plater da nei!
Blokkene er nye(ubrukt) men jeg ga de vel ca 100 timer med innspilling på noen dager....sto på døgnet rundt grunnet innbrenning før salg. Original cary rørbestykning-.
skulle det være av interesse tar vi det praktiske på PM
Den leben effekten er helt sikkert ikke dum , men får du det tyst med triodeamp ( 300b/2a3) foretrekker nok mange det , det betyr ikke at leben på ag ikke spiller nydelig(el84)
grattis med flotte horn .......Mvh Espen