Noen her som vet om I S høyttalere forhandles her til lands nå? Har sendt mail til Sonic Sound,uten å få noen respons....
Hei! Interessant med det tilbudet på Silspeak! Forøvrig ble jeg litt skuffet over den nye nettsiden til IS siden brukthjørnet er fjernet. :-[
Takk,jeg skal prøve det
Lurte lit på is 6proHallo igjen, Frikken.
Ble litt nysgjerrig - er det en bestemt modell fra Intelligent Sound du har fattet interesse for?
Mvh.
Takk,jeg skal prøve det
Lurte lit på is 6proHallo igjen, Frikken.
Ble litt nysgjerrig - er det en bestemt modell fra Intelligent Sound du har fattet interesse for?
Mvh.
Takk,jeg skal prøve det
IS 6pro mk2 på prøve her nå
Vis vedlegget 359236 Vis vedlegget 359235
Et par dårlige mobilbilder av IS 6pro mk2+. Lyden har åpnet seg voldsomt de siste dagen og bassen ikke minst!! Blir kjøpesugen av mindre En flott høyttaler som passer ypperlig inn i min lille stue her i leiligheten
Det ser jaggu ut som IS 6pro mk2+ får permanent adresse her gitt Sammen med en kabelstump fra Silspeak
Godt å høre at IS 6 Pro Mk 2+ fremdeles evner å underholde deg, Frikken - det er noen spesielle musikkformidlere! Merker jeg savner mine enda.........En liten oppdatering herfra,storkoser meg med lyden fra Is 6pro mk2+. Må også nevne at jeg har hatt en lang,hyggelig og tildels lærerik samtale med konstruktøren Petter Hølaas Virkelig en engasjert og flott fyr.
Jeg har kjøpt meg et par IS 6 Pro Mk2. For meg er det et mysterium at disse høyttalerne ikke er mer omtalt i hifi-pressen. Sammen med supernaiten er de meget engasjerende samtidig som de er detaljerte over hele frekvensspekteret. Det høres samtidig ut som jeg har løst mye av problematikken vedrørende plassering i den lille loftstuen min. De trives jo tett inn mot bakvegg og kan stå tett på hverandre. Det er dermed god plass til anlegget langs den ene kortveggen
Jeg må samtidig berømme kundeservicen. Etter at produsenten hørte at jeg hadde overtatt disse fra forrige eier, har jeg fått flere tips bl.a. om plassering i rommet og underlag via telefon i fra Sverige.
De her inne som handler høyttalere i high-end segmentet fra kjente produsenter burde kanskje også ha prøvekjørt IS612 pro?
Jeg har kjøpt meg et par IS 6 Pro Mk2. For meg er det et mysterium at disse høyttalerne ikke er mer omtalt i hifi-pressen. Sammen med supernaiten er de meget engasjerende samtidig som de er detaljerte over hele frekvensspekteret. Det høres samtidig ut som jeg har løst mye av problematikken vedrørende plassering i den lille loftstuen min. De trives jo tett inn mot bakvegg og kan stå tett på hverandre. Det er dermed god plass til anlegget langs den ene kortveggen
Jeg må samtidig berømme kundeservicen. Etter at produsenten hørte at jeg hadde overtatt disse fra forrige eier, har jeg fått flere tips bl.a. om plassering i rommet og underlag via telefon i fra Sverige.
De her inne som handler høyttalere i high-end segmentet fra kjente produsenter burde kanskje også ha prøvekjørt IS612 pro?
Ta direkte kontakt med Hölaas - han har sikkert et sett Silspeak hengende i rett lengde som du kan erhverve for en hyggelig prisAha, skal Google litt og se hva det koster meg i så fall. Noen som vet om Naim'en min liker disse høyttalerkablene. Skal visstnok være ganske så immune de senere årgangene, men de anbefaler å styre unna bl.a. kabler etter Litz-prinsippet??
Stusser litt av den nye hjemmesiden ( Intelligent Sound | All energy. All music. ). Den mangler noe så vesentlig som "produkter" med info om høyttaler modeller, spesifikasjoner og bilder.
Finnes det flere hjemmesider?
Finnes det noen forhandlere som har IS høyttalere?
Sonic Sound ved Kongsberg er forhandler av IS .Stusser litt av den nye hjemmesiden ( Intelligent Sound | All energy. All music. ). Den mangler noe så vesentlig som "produkter" med info om høyttaler modeller, spesifikasjoner og bilder.
Finnes det flere hjemmesider?
Finnes det noen forhandlere som har IS høyttalere?
Spennende å høre hva du får til test Maxtor! Hälaas er en engasjert og flott fyr.
Mvh