Helt greit at innlegg fjernes, men er det gjennomtenkt at de fjernes med begrunnelse at det er en vennetråd ?Dette er en vennetråd, og tre innlegg som ikke hører hjemme her er fjernet.
Mvh
Høvdingen
Vennetråder er jo et sted for de som liker et gitt produkt, og blir kanskje ikke rette plassen for å komme med innlegg som kun har til hensikt å sverte "produktet/merke". Det har vi mange andre avdelinger forHelt greit at innlegg fjernes, men er det gjennomtenkt at de fjernes med begrunnelse at det er en vennetråd ?
Euforisk, men inne på noe:Noen som har allerede prøv/testet den nye serien Foundation ?
Jeg mente her i sentralenEuforisk, men inne på noe:
Jeg er ingen ekspert, men han er som nevnt inne på noe, ja.Jeg mente her i sentralen
Selv om han er en Expert, han har et anlegg til flere millioner og han lever av akkurat det, så jeg blir mer fornoyd når folk med ‘vannlig stereo anlegg’ har forkjellige meningerJeg er ingen ekspert, men han er som nevnt inne på noe, ja.
Skjønner det. Og jeg har gitt min tilslutning til videoen et par ganger, basert på høyttalerkablene. Selv om det er en euforisk anmeldelse, så synes jeg at hovedbudskapet i videoen står seg.Selv om han er en Expert, han har et anlegg til flere millioner og han lever av akkurat det, så jeg blir mer fornoyd når folk med ‘vannlig stereo anlegg’ har forkjellige meninger
Du gjentar mange ganger ‘ han er i noe’. Kunne du gå dypere i den omtale ? Hva mener du ham har? Hva kan det være den ‘Noe‘, litt, mye, du vet ikke ? HeheheSkjønner det. Og jeg har gitt min tilslutning til videoen et par ganger, basert på høyttalerkablene. Selv om det er en euforisk anmeldelse, så synes jeg at hovedbudskapet i videoen står seg.
Peter Brauninger gir ofte gode anmeldelser av produkter fra SR. (Det er for øvrig sjelden å se en negativ anmeldelse av noe fra SR. Det er gjerne slik at noen anmeldere gir gode skussmål, andre tester ikke produktene deres.)
Jeg ville nok brukt litt andre ord, men så er jeg verken hifi-journalist eller entusiastisk amerikaner. Men han er inne på noe i anmeldelsen når han, og ikke minst kona, omtaler Foundation.
Det vet vi fra før, trenger ikke å høre på en ‘expert’ men, iallefall det finnes ‘noen’ som innrømme det.Han er vel inne på at det ikke må koste "en arm" for å få fram godlyden. Der er jeg enig
Jeg skrev at Peter Brauninger er inne på noe, ikke at han er i noe.Du gjentar mange ganger ‘ han er i noe’. Kunne du gå dypere i den omtale ? Hva mener du ham har? Hva kan det være den ‘Noe‘, litt, mye, du vet ikke ? Hehehe
hilsen